1

رئیس جمهوری برای حل مشکلات اعتباری حوزه سلامت وعده ۳ ماهه داده است

وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان با ارائه برنامه های خود در ۴ سال آتی در دولت دوازدهم، از وعده ۳ ماهه رئیس جمهوری برای حل مشکلات اعتباری حوزه سلامت خبر داد.

حسن قاضی زاده هاشمی امروز- شنبه- در نشست اعضای فراکسیون مستقلین ولایی گفت: بدون شک برنامه این وزارتخانه در دولت دوازدهم، ادامه راه طرح تحول سلامت است تا با ارتقاء آن بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به دریافت‌کنندگان خدمت ارائه کنیم.

وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم تا با رفع اشکالات و مشکلات طرح تحول سلامت که بخشی از آن دست دولت و مجلس است، این طرح را بدون نقص اجرا کنیم.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: از سوی دیگر استقرار نظام ارجاع و ارتقاء آموزش و پژوهش در قالب ایجاد دانشگاه‌های نسل سوم و تأمین منابع پایدار برای خدمات حوزه سلامت و مطالبه‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌ها وزارت بهداشت و درمان خواهد بود.

وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در کابینه دوازدهم عنوان داشت: همچنین اجرای کامل برنامه ششم توسعه، از اهداف این وزارتخانه به شمار می‌رود، که در این راستا حدود ۶۰ صفحه برنامه تقدیم کرده‌ایم و امیدواریم مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

 

 

منبع: ایرنا