1

دستگیری سارق و مالخر باطری‌ خودرو در مشهد

سارق حرفه‌ای باطری و رایانه خودروهای سواری که به تازگی از زندان آزاد شده بود، در مشهد به دام افتاد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری و رایانه خودروهای سواری درمحدوده بلوار حکمت و شهرک مهرگان مشهد، طرح تشدید مبارزه با سرقت‎های شبانه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های تجسس وآگاهی کلانتری مهرگان مشهد در این ماموریت ضربتی با پی‌گیری سرنخ‌های موجود توانستند یکی از عاملان اصلی این سرقت‌های شبانه را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

وی اضافه کرد: متهم، سارقی سابقه دار است که سال گذشته به اتهام 18فقره سرقت باطری و رایانه خودرو دستگیر و راهی زندان شده بود. این فرد که به تازگی رهایی یافته دوباره نقشه سرقت‌های شبانه خود را عملی کرده و ماموران کلانتری مهرگان با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس این سارق حرفه‌ای را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

بوستانی افزود: متهم که در برابر ادله و شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی مال خر اموال مسروقه به 30فقره سرقت باطری و رایانه خودروهای سواری تاکنون اعتراف کرده و تحقیقات از او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: در پی اعترافات وی، مال خر اموال مسروقه نیز که از اتباع خارجی و دارای پنج فقره سابقه کیفری است. دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این فرد پنج باطری سرقتی خودرو کشف شد. مال خر اموال مسروقه در زمان دستگیری پیشنهاد دو میلیون و پانصد هزار تومان رشوه به افسر پلیس داد که این موضوع در پرونده متهم ثبت شده است.