1

خرسندنیا: سیاه‌جامگان حال و هوای ابومسلم را دارد

بازیکن خراسانی سابق تیم استقلال تهران می‌گوید نام ابومسلم و خاطراتی که در کنار این تیم داشته سبب شده تا به مشهد بیاید و با سیاه‌جامگان قرارداد ببندد.

«محمدرضا خرسندنیا»، در خصوص ثبت قراراداد با تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: همواره ترجیح دادم که در مشهد و در کنار همشهریانم به فوتبال بپردازم. فوتبالم و معرفی شدنم به سطح نخست فوتبال کشور را هم مدیون ابومسلم هستم برای همین دوست داشتم همواره که دوباره به این تیم بازگردم.

وی افزود: سیاه‌جامگان نیز با رنگ مشکی و حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت، حسابی حال و هوای ابومسلم را دارد و به همین خاطر از روی تعصبی که به تیم شهرم داشتم، سفید امضا کردم.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران گفت: دیدارهای سیاه‌جامگان در سه هفته نخست را دیدم، خوشبختانه تیم خوبی بسته شده و مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر قرار دارند. سیاه‌جامگان با حضور میثاقیان بدون شک به سرنوشتی متفاوت با دو سال گذشته می‌اندیشد و امیدوارم با تلاش همگی ما به روزهای خوبی در نهایت برسیم.

خرسندنیا با اشاره به اینکه تیم‌ها رقابت سختی با یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: لیگ هفدهم از هر نظر لیگ سخت و پرمخاطره‌ای خواهدبود، باید سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن از پس رقبا برآییم و از هیچ امتیازی ساده نگذریم. هواداران هم در کنار ما خواهند بود و مطمئنم بی‌وقفه تیم مشکی پوش خراسانی را تشویق خواهند کرد.