1

حمایت از گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی و نو تاکید کرد.

رمضانعلی سبحانی فر در خصوص برگزاری بیست و سومین دوره «نمایشگاه بین‌المللی الکامپ» گفت: با توجه به توسعه ارتباطات در دنیا، کشور باید در این حوزه به لحاظ سخت افزاری پیشرفت کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسب وکارهای اینترنتی و نو می‌تواند زمینه اشتغال زایی قابل توجهی را در کشور فراهم کند و با توجه به قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اشتغال زایی باید بخشی از سهم اشتغال زایی در حوزه فناوری‌های نوین و بخش ارتباطات باشد.

سبحانی فر با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی گفت: نمایندگان مجلس تمامی تلاش خود را برای حمایت از بخش اشتغال انجام دهند.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در حوزه کسب و کارهای اینترنتی فرهنگ سازی شود تا موانع برای رشد این حوزه رفع شود.

وی ادامه داد: در قانون بهبود فضای کسب و کار بر لزوم تسهیل شرایط برای اشتغال زایی تاکید شده بنابراین باید تمامی موانع در کسب و کارهای مختلف رفع شود.

سبحانی‌فر با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی گفت: یکی از الزامات برای توسعه کسب وکارهای اینترنتی این است که مشوق‌هایی مانند مشوق‌های مالیاتی برای کارآفرینان در این حوزه ارائه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توسعه روزافزون کسب وکارهای اینترنتی باید زیرساخت‌های مخابراتی در این زمینه تکمیل شود و منابع لازم برای انجام این مهم در نظر گرفته شود.

 

منبع: خانه ملت