1

تهاجم فرهنگی، توهم نیست

استاندار خراسان رضوی گفت: امروزه مساله تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف یک توهم نیست بلکه واقعیتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده‌ایم.

علی‌رضا رشیدیان روز گذشته در دیدار با رییس موسسه غدیرشناسی در محل استانداری خراسان رضوی افزود:
مشهد با توجه به برخورداری از حوزه علمیه، دانشگاه و مهم‌تر از همه وجود مضجع شریف امام رضا(ع) می‌تواند کانون نشر و ترویج معارف اهل بیت(ع) شود.

وی افزود: مشهد مقدس و بارگاه منور امام رضا (ع)، امام مهربانی‌ها و مظهر رافت و رحمت، علم و آگاهی، سالانه پذیرای 27میلیون زائر داخلی و خارجی که این مهم می‌طلبد مجاورانش نیز آیینه ویژگی‌های آن حضرت در رفتار و کردار خود باشند.
استاندار خراسان رضوی تضریح کرد: انقلاب طی سال‌های گذشته با شتاب به سمت جلو پیش رفته و اکنون فراگیر شده است؛ که برای ادامه راه خود نیاز به مدیران مدبر، دردآشنا و آگاهی دارد که چرخ انقلاب را به سوی هدف نهایی خود بچرخانند.
وی اظهار کرد: دشمن نقاط قوت انقلاب اسلامی را شناخته و آن را نشانه گرفته است و در این میان نقش روحانیون برای صیانت از انقلاب و بهره گیری از شور و عشق مردم در جهت صحیح بسیار حایز اهمیت است.
استاندار خراسان رضوی گفت: خداوند توجه ویژه ای به مکتب تشیع داشته و ابزار صیانت از آن را فراهم کرده است به طوری که ماه‌های حج و رمضان را برای همه مسلمانان و ماه‌های محرم و صفر را برای شیعیان به منظور شور و شعور افزایی قرار داده است.