1

تخصیص 100 میلیارد ریال برای طرح‌های انتقال آب

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: 100 میلیارد ریال برای اجرای 100 طرح انتقال آب کشاورزی به شهرستان سبزوار تخصیص یافت.

احمد برادران روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در سبزوار افزود: از محل این اعتبارات 50 طرح انتقال آب کشاورزی تکمیل شده که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 50 طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: طرح‌های آبیاری تحت فشار نیز به منظور افزایش راندمان آب و مدیریت مناسب منابع آب در دست اجرا است.
فرماندار سبزوار با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف برای تقویت اعتماد بین دولت و مردم است.
برادران افزود: استکبار سعی می‌کند با بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی‌برای نسل جوان شبهه ایجاد نموده و مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید کند.
وی ادامه داد: امنیت، پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، نظامی و فراگیری گفتمان مقاومت در جهان اسلام و کشورهای منطقه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرماندار سبزوار یادآور شد: 10 کمیته در ستاد گرامیداشت هفته دولت در حوزه‌های فرهنگی، هنری، عمرانی، پشتیبانی، ورزشی، بانوان، تبلیغات، اصناف، انتظامات و ایثارگران تشکیل می‌شود.