1

پرهیز مدیران از ورود به مسائل حاشیه‌ای

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش مدیران استان پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای و اهتمام برای ارتقای خدمت به مردم است.

علی رضا رشیدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان که روز گذشته در محل استانداری خراسان رضوی صورت گرفت، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در استان در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی طی چهار سال گذشته، افزود: تمام همت ما این بوده که بتوانیم به تکلیف خودمان در مقابل شهدا، امام شهیدان، مقام معظم رهبری عمل کرده و تعهدمان و وظائفمان را در قبال دولت و مردم عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به وجود سلائق و نظرات مختلف در جامعه، افزود: تلاش مدیران استان پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای و اهتمام برای ارتقای خدمت به مردم است.
استاندار خراسان رضوی خدمت و نوکری مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیقی برای کارگزاران دانست و تاکید کرد: این مهم در استانی که منتسب به حضرت ثامن الحجج (ع) می‌باشد؛ مضاعف است.
رشیدیان با اشاره به تعامل خوب استانداری و مدیران استانی با نماینده ی محترم ولی فقیه و امام جمعه ی مشهد؛ خاطر نشان کرد: از نظرات جنابعالی در ارائه خدمت بهتر به مردم استان استفاده کرده و محتاج دعای خیر شما برای دوام توفیق خدمت هستیم.
آیت الله علم‌الهدی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از استاندار و مجموعه مدیران استانی به دلیل هماهنگی و تلاش برای ارتقای خدمت رسانی به مردم و توسعه استان، گفت: مدیریت شما در این مسائل همراه با تسلط بر آن‌ها بوده که این به خاطر کسوت شما در خادمی حضرت رضا(ع) است.
وی افزود: همه کارگزارن نظام در برابر خون شهدا مسئول هستند چون در این کشور با خون صدها هزار شهید مسئول شده‌اند.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: مسئولان در این استان علاوه بر پاسخگویی به مردم، نظام و دولت، بازخواست کننده ی دیگری دارند که آن حضرت رضا(ع) است.
آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: نکته مهم این است که خادمان مردم در این جا باید بدانند که در مورد سهم امام رضا(ع) در حفظ حرمت، عظمت و هویت امام رضا(ع) چه خدمتی کرده‌اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: رویه من این بوده که از ابتدا بنای دخالت در امور استان را نداشتم، در طول این مدت هم در مسائل اجرایی در دولت دخالتی نکرده و بحث‌هایی هم که در مورد مسائل اجتماعی، مردم و هویت شهری مطرح شده، متوجه جریان مدیریت استان نبوده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، عملکرد معاونت‌های مختلف استانداری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امروز معاونت زیارت در استانداری از حالت قلم روی کاغذ در آمده و زیارت بعد از آستان قدس یک مرجع دولتی پیدا کرده است.