1

مهاجری: بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: ما فقط مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی نمی‌کنیم.

«رضا مهاجری»، در آستانه دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم های شهرستانی‌ها چالش بوده و مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. ما فقط مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی نمی‌کنیم اما چون بازی بعد رسانه‌ای دارد همه آن را می‌بینند. ما می‌خواهیم بهترین فوتبالمان را ارائه دهیم تا انشاالله با نتیجه آن همراه باشیم.

مهاجری افزود: ما همیشه سعی کردیم فوتبال قابل دفاعی بازی کنیم و امیدوارم امروز این فوتبال ما توام با نتیجه باشد و بتوانیم هواداران را سوپرایز کنیم و همانطور که می‌دانید ما نسبت به استقلال کمتر استراحت کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: استقلال روز پنجشنبه بازی کرده و ما جمعه ضمن آنکه ما به بیرون از خانه آمدیم و استقلال از تهران خارج نشده است. پیش از این درخواست داده بودیم که بازی با استقلال خوزستان ما زمانش تغییر کند ولی سازمان لیگ در این زمینه با ما همکاری نکرد. اما به بازی امروز امیدواریم و خوشبختانه با حضور آقای فغانی مشکلی هم انشالله از لحاظ داوری نداریم.

«استقلال در این چند هفته نتیجه نگرفته و آیا این موضوع به سود شماست‌»؛ مهاجری پاسخ داد: این نتیجه نگرفتن استقلال تیغ دو لبه است و هم می‌تواند خوب باشد و هم خطرناک. سال گذشته همین شرایط برای ما اتفاق افتاد و ما بعد از چند نتیجه بد به مصاف نفت آبادان رفتیم و در حالی که آن تیم نتیجه گرفته بود آن‌ها را شکست دادیم. باید دید امروز چگونه از موقعیت‌ها استفاده می‌کنیم ولی بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و ما باید تمهیدات لازم را در نظر بگیریم تا با تمام قدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد وضعیت بابک حاتمی گفت: شرایط او ترمیم شده و تا نیم‌فصل می‌تواند بازگردد. او زیر نظر دکتر کیهانی عمل جراحی انجام داد. مرتضی منصوری را هم همراه تیم نداریم. اما اسماعیل نظر را جذب کرده‌ایم که با توجه به شناختی که از او داریم می‌تواند به مجموعه ما کمک کند.

مهاجری در مورد اینکه تیمش 7 گل زده و 5 گل خورده دارد و آیا نگران گل‌های خورده تیمش نیست،‌ اظهار کرد: چرا همیشه باید نگران باشیم. گل زدن تیم خوب است اما باید برای گل نخوردن هم تمهیدات لازم را در نظر بگیریم. اما کارشناسان داوری تائید کردند که گل نفت آبادان به ما آفساید بود. در بازی با پیکان هم از روی پنالتی گل خوردیم و فقط مقابل استقلال خوزستان غافلگیر شدیم که جایی برای دفاع ما ندارد. ما این فیلم را نشان بازیکنان دادیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم.