1

مشهد، پذیرای خانواده شهید «محسن حججی»

روز چهارشنبه اعضای خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با استقبال مسئولان خراسان رضوی، خانواده شهدا و مردم مشهد وارد فرودگاه مشهد شدند.
این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و مسئولان بنیاد شهید برگزار شد.
در این چارچوب جمعی از شهروندان مشهدی، خادمان بارگاه منور رضوی و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برای ساعتها در فرودگاه مشهد در انتظار ورود خانواده شهید حججی بودند.
والدین، همسر و فرزند شهید حججی به منظور زیارت بارگاه منور رضوی، شرکت در یادواره شهیدان محسن حججی و احمد محمد مشلب از سوی آستان قدس رضوی و نیز حضور در مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم به مشهد سفر کرده‌اند.

همچنین روز گذشته در دیدار اعضای خانواده این شهید بزرگوار با تولیت آستان قدس رضوی، حکم خادمی امام رضا(ع) به همسر و پدر شهید محسن حججی اهدا شد.

گفتنی است شهید مدافع حرم، محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان از اعضای لشکر نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته پیش هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه از سوی مزدوران گروهک تکفیری داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به شهادت رسید. شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می‌پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.