1

مراسم رونمایی از پلاک افتخار پیشکسوت والیبال استان برگزار شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و معاون توسعه امور ورزش استان، مراسم رونمایی از پلاک افتخار باقر سلیمان نژاد پیشکسوت والیبال خراسان رضوی برگزار شد.

«کوروش صبوریان»، در این مراسم اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان عزیز ما در عرصه ورزش همواره یکی از آرزوهای قلبی من بود که به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد .

وی افزود: آرزوی من این بود که یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه ورزش ما همیشه سر زبان ها باشد و در محله های زندگی آنان زندگینامه اشان به شمایل گوناگون و زیبایی درج شود تا هرکس از آنجا عبور می کند با گذشته پر افتخار و زحمات پیشکسوتان ما آشنا شود، لذا این طرح در دستور کار من قرار داشت و طی سفری با آقای مجد، مدیر تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد توانستم این آرزوهای قلبی خود را بیان کنم، خوشبختانه با استقبال وی این ایده پرورش داده شد و اکنون به ثمر نشسته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تقدیر از تربیت بدنی شهرداری مشهد عنوان کرد: فعالیت های خوبی در حوزه ورزش از جانب شهرداری مشهد صورت گرفته و جای قدردانی دارد.

گفتنی است؛ باقر سلیمان نژاد پیشکسوت والیبال خراسان رضوی متولد سال ۱۳۳۷ در شهر مشهد است، وی دارای نشان برلیان درخشان ایرانی از آلمان و دارای لقب فیلسوف توسعه دهنده والیبال در اروپا است.