1

دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در نمایشگاه بورس مشهد

سرپرست دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از دعوت ۶٠٠ شرکت سرمایه گذاری خارجی در دومین نمایشگاه بورس و سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

شکوه میرشاهی افزود: حضور و دعوت از تعداد ۶٠٠ شرکت سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مسئولان و دست اندرکاران بازار سرمایه و سرمایه گذاری کشور را از برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

وی درباره خصوصیات این نمایشگاه گفت: عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها، اجرای کارگاه‌های آموزشی جهت معرفی محصولات و فناوری‌ها، حضور فعال مدیران ارشد صنعت مالی در برنامه‌های جانبی و محتوایی نمایشگاه، فرصتی مناسب برای شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی جهت آشنایی و رویارویی نزدیک با ظرفیت‌ها و پتانسیل سرمایه‌اری بالفعل و بالقوه در حوزه بورس، بانک و بیمه و فرصت‌ای سرمایه‌گذاری است. که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این زمینه، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید قرار دهند و با درنظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این عرصه،فعالیت‌ها و نوآوری‌های اخیر خود را معرفی نمایند.

میرشاهی خاطرنشان کرد: دومین دوره این نمایشگاه بین المللی بورس و سرمایه گذاری در تاریخ ٢ شهریور ماه الی ٥ شهریور ماه ١٣٩۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.