1

دشمن درصدد تغییر سبک زندگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دشمن درصدد تغییر باورها و آرمان های مردم و سبک زندگی ایرانیان است.
حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ظهر سه شنبه در جمع مسئولان مجامع و مراکز وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد اظهارکرد: بزرگترین خدمت امام رضا (ع)در تاریخ اسلام، عمومیت یافتن معارف شیعه بود.
وی با اشاره به تأثیر پذیری انقلاب اسلامی از حرکت امام رضا (ع) ابراز کرد: حرکت انقلاب اسلامی بر مبنای فکر امام رضا(ع) بوده و امروز جمهوری اسلامی ایران با تفکری عمیق و قوی برگرفته از سیره امام هشتم (ع) مدیرت فکری جهان اسلام را پیش می برد.
لطفیان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، معارف اسلامی با رویکرد اهل بیت(ع) عمومیت یافته است و ما در این راستا مأموریت خطیری داریم که گسترش دایره ولایت ولی خداست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: آنچه سرنوشت آدمی را تعیین می‌کند ولایت است و امروز انقلابی گری ارزش دارد که زیر پرچم ولایت باشد و قطعاً انقلابی گری منهای ولایت ارزشی ندارد.
وی در ادامه با اشاره به نیازهای جامعه تاکید کرد: فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ولایت را که یک فریضه است گسترش دهید و چشم جامعه را برای تشخیص حق و باطل باز نگه دارید که البته این نیازمند یک عقلانیت است.
لطفیان گفت: باید مجموعه جبهه انقلاب اسلامی به گونه ای عمل کند که عواطف مردم به سمت گفتمان انقلاب اسلامی سوق پیدا کند چرا که امروز دشمن درصدد تغییر باورها و آرمان های مردم و سبک زندگی است.