1

دستگیری 24 متجاوز مرزی و کشف موادمخدر توسط مرزبانان هنگ تايباد

فرمانده مرزباني خراسان رضوي از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 24 متجاوز مرزی  در مرزهاي هنگ تايباد خبر داد.

فرماندهي مرزباني استان خراسان رضوي، در تشريح اين خبر افزود: طي تلاش‌هاي شبانه روزي و عمليات هاي جداگانه، مرزداران هنگ تايباد موفق به کشف و ضبط مقاديري مواد مخدر  گرديدند.

سردار جانثار در ادامه تصريح کرد: در راستاي برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران اين هنگ در پي کسب اخباري مبني بر قصد ورود قاچاقچيان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل هاي احتمالي ورود آنها اجراي کمين نمودند.

سردارجان نثار در ادامه گفت: مرزداران اين هنگ با اشرافيت اطلاعاتي و نيز رصد شبانه روزي مرزهاي شهرستان، طي عملياتي با سوداگران مرگ درگير و در اين درگيري قاچاقچيان مواد مخدر به علت حضور و اقدام بموقع نيروها با استفاده از تاريکي شب و عوارض طبيعي زمين به آنسوي مرز متواري شدند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: مرزداران هنگ تايباد موفق شدند در پاکسازي محل درگيري بيش از 40 کيلوگرم مواد مخدر شامل 20 کيلو و 600 گرم حشيش و 20 کيلو و 100 گرم از نوع هروئين فشرده و   يک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه را کشف نمايند .

سردارجان نثار در ادامه از دستگیری 24 متجاوز مرزی خبر داد و افزود: مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد موفق شدند طی 48 ساعت گذشته 24 نفر از اتباع بیگانه را که قصد ورود غیرقانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند. مرزهای استان خراسان رضوی برای تمامی قاچاقچیان  ناامن است.