1

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت در مشهد

پلیس آگاهی با دستگیری دو سارق حرفه ای منازل در محدوده بلوار پیروزی شهر مشهد پرده از ۶ فقره سرقت برداشت.

سرهنگ رزمخواه گفت: بادریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از ساکنین بلوارپیروزی شهر مشهد مبنی بر سرقت منزل، تیمی از پایگاه جنوب پلیس آگاهی شهر مشهد وارد عمل شد. در بررسی محل سرقت مشخص شد سارقان هنگام غروب با خارج شدن صاحب خانه و اطمینان از خالی بودن منزل از سکنه با تخریب قفل مقادیری طلا و جواهر و وجه نقد و یک دستگاه لپ تاپ را سرقت کرده است.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با اثر برداری از صحنه جرم و شگرد سرقت به فردی سابقه دار مظنون شدند. تیم رسیدگی کننده پرونده با یکسری تحقیقات گسترده و استفاده از بانک اطلاعات مشتریان سابقه دار متهم را در استان تهران رد زنی و با نیابت قضایی او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او در محل سرقت به ۶ فقره سرقت منزل در محدوده بلوار پیروزی شهر مشهد با همدستی یکی از دوستانش که در شهرستان کوهدشت متواری است اعتراف کرد.

در ادامه این عملیات دیگر همدست متهم که فردی سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی تبریز و کوهدشت است با نیابت قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه بامداد روز شنبه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی طلا و جواهر آلات و ادوات سرقت و تعداد زیادی کارت شناسایی متعلق به مالباختگان کشف شد. متهمان به دادسرا اعزام و بنا به دستورات مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی بوده و سپس روانه زندان خواهند شد.