1

درگیری ۲۱ نفره با اسلحه شکاری و چماق در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از درگیری ۲۱ نفره خیابان رسالت ۹۹ مشهد با اسلحه شکاری و چماق را به خاطر اختلاف ملکی بین این افراد خبر داد.

سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این خبر گفت: درگیری ۲۱ نفره در خیابان رسالت ۹۹ مشهد به خاطر اختلاف های ملکی بین این افراد بوده است.

وی افزود: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته اهالی خیابان رسالت ۹۹ مشهد شاهد درگیری خیابانی ۲۱ نفر بودند که اسلحه شکاری و چوب و چماق به جان همدیگر افتاده بودند. شاهدان عینی این نزاع خیابانی با ترس و وحشت موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند و خواستار پیگیری سریع موضوع شدند. تیم های گشتی کلانتری | خواجه ربیع مشهد با دریافت این گزارش بلافاصله در محل حاضر و به این ماجرا خاتمه دادند. وی گفت. در این درگیری سه تن از طرفین نزاع به وسیله اسلحه شکاری و یک نفر نیز به خاطر اصابت ضربه چاقو مجروح شده بودند که با حضور اکیپ اورژانس ۱۱ مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با اشاره به این مطلب که پلیس پنج تن از عاملان اصلی درگیری خیابانی را دستگیر و دو دستگاه خودرو آنان را توقیف کرده است گفت: با دستورات مقام قضائی تحقیقات و پی گیری جدی این پرونده ادامه دارد. وی از خواست برای حل مشکلات و اختلافات خود از راه های قانونی و منطقی استفاده کنند.