1

دانشور: در بهترین شرایط هستم

قهرمان خراسانی دوچرخه‌سواری آسیا گفت: درخواست دارم به مسابقه‌های اروپایی اعزام شوم چرا که رقبایم از فضای مسابقه دور نیستند و اگر من هم در کوران مسابقه باشم با اعتماد به نفس بالاتری با آن‌ها رقابت می‌کنم.

«محمد دانشور»، در مورد شرایط تمرینی‌اش پس از مصدومیتی که پشت سر گذاشت، بیان کرد: مصدومیت سختی پشت سر گذاشتم البته برای مسابقه‌های قهرمانی ایران  دو، سه هفته تمرین داشتم. ان‌شاءالله  برای بازی‌های داخل سالن آسیا به اوج آمادگی می‌رسم و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم.

او در مورد اینکه در بازی‌های داخل سالن آسیا در کدام ماده‌ها رکاب خواهد زد، گفت: با نظر آقای ابوحیدری سرمربی تیم ملی تمرکز زیادی روی ماده تیم اسپرینت داشتیم. در قهرمانی آسیا  هم توانستیم نتیجه خوبی در این ماده بگیریم برای بازی‌های داخل سالن هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم چراکه از لحاظ تیمی بسیار هماهنگ هستیم. در کایرین هم آمادگی نسبتاً خوبی دارم، امیدوارم تا بازی‌ها آمادگی‌ام بالاتر رود و اگر مشکلی پیش نیاید می‌توانم نتیجه خوبی بگیرم.

دانشور در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند به حضور در کمپ‌های اروپایی احتیاج دارد، تصریح کرد: به نظرم از همین امروز باید برنامه‌های خود را شروع کنیم و مثل مالزی و ژاپن حداقل هفته‌ای یک بار در مسابقه‌ها شرکت کنیم. رقبای من از فضای مسابقه دور نیستند اما حضور ما در مسابقات کم است. در مسابقه‌های داخلی هم که همه از وضعیت هم خبر داریم. از این رو با توجه به رنکینگم درخواست دارم بتوانم در مسابقه‌های مهم جهانی مانند جایزه بزرگ و مسابقه‌های اروپا شرکت کنم. در اروپا هر هفته مسابقه هست و اگر در کوران مسابقه باشم و با اعتماد به نفس بالاتری رقابت خواهم کرد.

قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا با اشاره به بالا  رفتن سطح دوچرخه سواری آسیا، تاکید کرد:‌ سطح رشته سرعت در آسیا بسیار بالا است و باید تلاش زیادی کنیم. البته من با برنامه‌های ابوحیدری سرمربی تیم ملی و حمایت اسپانسرم به دنبال به دست آوردن بهترین نتایج هستم. در حال حاضر  نیز از لحاظ  تمرین و تجهیزات بهترین شرایط را دارم. هدف اصلی من بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا است.