1

با دست خالی در برابر دشمن ایستادیم

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه سپاه پاسداران گفت: هشت سال دفاع مقدس جنگ بسیار سختی بود و تقابل حق و باطل بود و ما توانستیم با دست خالی و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان این مرز و بوم مقابل دشمن و تمام متحدانشان بیاستیم.

سردار قدرت الله منصوری با بیان اینکه در زمان جنگ آن جوانان با اخلاص و ایثارگری و فداکاری توانستند دشمن را از پا در آوردند، افزود: جوانان امروز با همین روحیه تا کنون در تمام صحنه‌ها پشت سر ولایت فقیه و آرمان‌های امام و شهدا حضوردارند و اگر خدای نکرده اتفاقی بیافتد مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس باز هم حماسه آفرین خواهند بود و درس بزرگی به دشمن خواهند داد.

وی انقلاب اسلامی را تداوم مسیر شهادت دانست و افزود: این سیر از شهادت امام علی(ع) در مسجد کوفه شروع و تا شهدای کربلا تداوم پیدا می‌کند. و ادامه آن تاسیس انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا در هشت سال دقاع مقدس به پیروزی‌ها و موفقیت‌هایی دست یافته که این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را مدیون خون شهدا هستیم هرجا همراه با آرمان‌های شهدا بودیم ، پیروز شدیم و هرجا از مسیر شهدا فاصله گرفتیم دچار ضرر و زیان شدیم .

سردار منصوری با تاکید بر معرفی سیره شهدای اطلاعات به جامعه بیان داشت: شهدای اطلاعات از افراد مومن و ایثارگر و ارزشی زمان هشت سال دفاع مقدس بودند. از ویژگی‌های بارز آنان می‌توان به گمنامی و اخلاص در کار اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه پاسداران تصریح کرد: ما بهترین نیروهای ارزشمندی را داشتیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدن از جمله این نیروها می‌توان به شهدای اطلاعات اشاره کرد که از شجاع ترین و بارزترین نیروهای انقلابی و مدافع آرمان‌های امام و شهدا بودند. نکته بارز اینکه این شهدا مانند سایر شهدای دفاع مقدس از خانواده‌های متدین و مذهبی و ارزشی بودند

وی تاکید کرد: کارهای خوب و ماندگاری در حیطه برگزاری یادواره شهدای اطلاعات انجام شده است . یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهید وشهادت می‌تواند برای نسل جدید برگزار شود و البته چنانچه از حالت حاشیه‌ای در بیاید و با فرهنگ بومی مناطق برگزار گردد و منطبق با فرهنگ هر منطقه باشد. بهتر است .

سردار منصوری بیان داشت: تمام شهدا در تحقق و موفقیت‌ها در عملیات‌ها نقش به سزایی داشتند و برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان لازم است که از تمام شهیدان و گروه‌های شهدا مثل شهدای تخریب ، شهدای فاوا ، شهدای مهندسی و شهدای توپخانه و … تقدیر به عمل آورده شود.