1

توقف ارائه خدمات تاکسیرانی به خودروهای فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: ارائه خدمات این سازمان به تاکسیهای فرسوده در سطح این کلانشهر از امروز 25 تیر ماه متوقف شد.

سید مهدی علوی مقدم افزود: با توجه به اخطارهای چند مرحله ای به رانندگان خودروهای فرسوده که نسبت به تکمیل روند نوسازی تاکسی خود اقدام نکرده اند، ارائه خدمات تاکسیرانی نظیر بیمه، تمدید پروانه و مرخصی به این خودروها متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ادامه فعالیت تاکسیهای فرسوده که به دلیل آلودگی زیست محیطی و دودزا بودن متوقف می شوند نیز تا زمان تکمیل پرونده نوسازی خودرو جلوگیری می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سطح این کلانشهر وجود دارند که رانندگان آنها یا نسبت به نامنویسی برای نوسازی خودرو اقدام نکرده و یا فرایند تکمیل پرونده نوسازی را تکمیل نکرده اند.

وی افزود: از پارسال تاکنون سه هزار و 800 متقاضی برای نوسازی تاکسی فرسوده در مشهد در سامانه ستاد سوخت نامنویسی کرده اند و در این چارچوب 2 هزار و 500 تاکسی جدید به متقاضیان واگذار شده است.

او ادامه داد: همچنین طبق اطلاعیه ستاد سوخت کشور از هفته گذشته تاکسیهای ساخت سال 1386 نیز می توانند برای نوسازی نسبت به نامنویسی اقدام کنند.