1

انجام 98 هزار مورد بازرسی طی سه ماهه سال 96

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماه اول سال 96, بیش از 98 هزار مورد بازرسی در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده است.

علی باخرد افزود: این بازرسی‌ها به دنبال اجرای طرح‌های نظارتی نوروز، ماه مبارک رمضان، ویژه مسافرت‌های تابستانی انجام شده و در مجموع طی آن هشت هزار و 108 پرونده تخلف به ارزش بیش از 106 میلیارد ریال تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 986 مورد گشت مشترک بازرسی با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی و چهار هزار و 611 مورد گشت خودرویی و موتوری انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر این در این مدت، 6هزار و 398 مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است که طی آن 174 پرونده تخلف به ارزش حدود 11.5 میلیارد ریال تشکیل شده است.

باخرد اظهارداشت: در این مدت بیش از 4 هزار مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق تلفنی , کتبی و حضوری و ناظران افتخاری دریافت شده است. ضمناً از مجموع 817 شکایات کتبی و حضوری 418 پرونده در مرحله رسیدگی منجر به رضایت شاکی گردیده و بیش از 2.5 میلیارد ریال به شاکیان در مراحل اولیه رسیدگی عودت شده است.