1

628 مددجوی کمیته امداد به حرم رضوی مشرف شدند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۶۲۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این خبر ابراز کرد: این گروه از زائران در قالب دو کاروان از استان‌های آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان و مرکزی در قالب طرح «معین الضعفاء»، میهمان حرم مطهر و نورانی علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

وی تصریح کرد: این گروه از زائران ضمن زیارت مضجع منور امام رضا(ع) و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی، یک وعده میهمان خوان با برکت امام مهربانی‌ها شدند.

خاکسار قهرودی به طرح «مهر درخشان رضوی» اشاره و ابراز کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در قالب این طرح به کمک و همکاری ارگان‌های امدادرسان همچون کمیته‌امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران، نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف و خیریه‌های معتبر مردم نهاد افرادی را که به سبب مشکلات مالی تا کنون توفیق تشرف به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را نداشتند شناسایی و زمینه سفر آن‌ها را به آستان کبریایی این امام رئوف فراهم می‌کند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: این معاونت تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی و ارائه خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به محرومان و نیازمندان زمینه سفر آسان و راحت آنها را به حرم مطهر رضوی فراهم کند.

 

منبع: قدس آنلاین