1

کلاهبرداری ۳۷۰ میلیون ریالی با ترفند برنده شدن سفر عتبات عالیات در داورزن

در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری با برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش تیمی از پلیس آگاهی شهرستان داورزن برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ سید جمال معتمد الشریعتی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد شخصی با تماس تلفنی عنوان می‌کند که شما جزء برندگان خوش شانس همراه اول میباشید و برنده سفر به عتبات عالیات شده اید و می بایست مبلغی بابت ثبت نام اولیه از طریق عابر بانک به حسابی که داده می‌شود واریز کنید.

شاکی پرونده که ساکن یکی از روستاهای حاشیه شهر داورزن است با مراجعه به یک عابر بانک و مراحل پرداخت وجه را که به صورت تلفنی فرد کلاهبردار می‌گفته اجرا و در نهایت مشخص می‌شود مبلغ ششصد و هفتاد میلیون ریال از حسابش کسر شده است.

سرهنگ معتمد الشریعتی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی کلاهبردار را در شهر تهران رد زنی و با نیابد قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن خاطرنشان کرد: 9متهم ۳۵ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری با همدستی یکی از دوستانش اعتراف که تیم رسیدگی‌کننده همدست او را نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.