1

جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان برگزار شد

با حضور فرماندار خواف و نماینده سازمان برنامه و بودجه استان جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با هدف بررسی و توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای  سال 96 شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اتفاقیه از خواف؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خواف به منظور بررسی و توزیع اعتبارات تملک دارائی و سرمایه ای  شهرستان در سال96 با حضور فرماندار ، نماینده سازمان برنامه و بودجه استان و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف  در این جلسه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار تأکید نمود و از مسئولان و مدیران دستگاه ها خواست در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام های جدی و اساسی بردارند.
فرماندار خواف در ادامه خاطر نشان کرد :  پروژه های اقتصاد مقاومتی ، پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد و پروژه هایی که در سفر استاندار محترم به شهرستان مصوب شده در اولویت تخصیص اعتبارات تملک سرمایه ای شهرستان می باشند.
وی همچنین بر پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جهت جذب اعتبارات دستگاه مربوطه خود تأکید نمود.
در ادامه جلسه لیست توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی شهرستان و پروژه های دستگاههای اجرای در سال 96 بررسی و هر یک از مسئولین ادارات توضیحات خود را در این زمینه اعلام نمودند.
فرماندار خواف درپایان از مدیران ادارات و نهادها خواست با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقوع اعتبارات، با اولویت بندی و نیاز سنجی پروژه هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند در شهرستان عملیاتی کنند.
شایان ذکر است اعتبارات تملک دارایی شهرستان در سال 96 مبلغ  18 میلیارد و 200 میلیون تومان می باشد.