1

آمریکا، عربستان را دور خواهد انداخت

نماینده مردم مشهد در مجلس معتقد است آمریکا بعد از اتمام پول‌های عربستان به‌راحتی این کشور را دور انداخته و اجازه نمی‌دهد آل سعود همچون حال حاضر در منطقه فعالیت کند.

رضا شیران خراسانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه صمیمیتی میان آمریکا و عربستان وجود ندارد، گفت: اندیشه‌ها و تفکرات است که در طول تاریخ ماندگار می‌شود و هیچ زمانی ابزارها موفق نبوده اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: از این رو اگر سعودی‌ها هزاران میلیارد دلار ابزار و تسلیحات نظامیآماده کنند اما اندیشه و آرمانی در پس آن وجود نداشته باشد، هیچ گاه نتیجه نخواهند گرفت.

وی افزود: بسیار داشته ایم که ملت هایی در نهایت محرومیت و با حداقل ابزارها به دلیل اعتقاد خود موفق بوده اند که این اصل معین و سنت الهی است لذا عربستان بداند با نگاهی و سیاستی که در پیش گرفته هیچ چاره‌ای جز فنا ندارد.

شیران خراسانی ادامه داد: قطعا آمریکا بعد از اینکه تمام پول‌های عربستان را دریافت کرد نمی‌گذارد بیش از این در امور منطقه دخالت کرده و به نحوی حکومت آل‌سعود را از سر راه خود بر می‌دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سعودی‌های نالایق سرنوشت کشورهای اسلامی را در دست گرفته اند، خاطرنشان کرد: برای خروج از این شرایط نخبگان و علمای دینی باید حقایق را تشریح کنند که آل سعود برای مسلمانان کاری نمی‌کند بلکه قصد دارد حکومت خود را حفظ کند.

 

منبع: خانه ملت