1

کما بعد از مرخصی!

شهرداری که در روز زلزله مشهد را برای خواندن بیانیه حضور رییسی در انتخابات ریاست جمهوری در «جمنا» ترک کرده و در ایام انتخابات از سمت خود در شهرداری مشهد تقاضای مرخصی کرده بود هنوز هم به صورت کامل به پست خود برنگشته است و موارد انتخاباتی را دنبال می‌کند. او به کما بعد از مرخصی دچار شده است.

روز گذشته نماینده ستاد ابراهیم رییسی در ستاد انتخابات کشور گفت: بدون شک اگر وزیرکشور درخواست بنده را برای برگزاری مناظره بپذیرنند در آن مناظره حجم و میزان تخلفات را ارائه خواهم داد.

به گزارش خبر فوری، صولت مرتضوی در ستاد انتخابات کشور درباره درخواست برگزاری مناظره با وزیر کشور و اینکه آیا  آماردقیقی از میزان تخلفات انتخاباتی دراختیار دارند، افزود: آمار دقیقی از میزان تخلفات انتخاباتی در اختیار داریم که در موعد مقرر آن را ارائه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بنده درخواستی را به صورت کتبی به وزیر کشور برای برگزاری مناظره ارائه ندادم، تصریح کرد: وزیرکشور مباحثی را مطرح کرده که بنده در واکنش به این اظهارات تاکید کرده‌ام که حاضرم تخلفات صورت گرفته در قبل،حین،روز انتخابات و بعد از آن را در یک فضای شفاف ارائه دهم.

مرتضوی تاکید کرد: آماری دقیقی از میزان تخلفات در روند برگزاری انتخابات داریم که بدون شک در زمان مقرر خود آن را بیان خواهیم کرد.