1

مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای کشور تهدیدزدا بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید این رقابت‌هایی که در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح شده است، به کینه و دشمنی تبدیل شود و زمینه تسویه حساب‌های سیاسی را در آینده فراهم کند.
حمیدرضا ترقی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همان طور که انتظار می رفت، یک مشارکت بسیار ارزشمند است ، اظهار کرد: این مشارکت تهدید زدا، بانشاط و فعال در عرصه رقابت انتخاباتی است و پایداری مردم تا ساعت‌های متمادی در اماکن حوزه‌های اخذ رای نشان دهنده عظم جدی آنان است.
وی با اشاره به اینکه این عزم مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی و توجه خاص به مقام معظم رهبری بوده است، افزود: مردم نشان دادند که با هر سلیقه و عقیده‌ای از نظام پشتیبانی می‌کنند و با مشارکت‌شان در انتخابات، خودشان را در تعیین سرنوشت کشور سهیم و شریک می‌دانند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد :انتظار از یک ملتی که به بلوغ سیاسی رسیده، این است که همه بر اساس قانون نتیجه انتخابات را قبول کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه اگر تخلفی صورت گرفته باید از مجاری قانونی پیگیری شود، بیان کرد: باید همه  بر اساس قانون نتیجه را بپذیرند و از قانون تبعیت کنند،  بر احساسات خود مسلط باشند و اجازه سوء استفاده دشمن از احساسات‌شان را ندهند چراکه این آرامش ضامن حفظ امنیت کشور خواهد بود و طمع دشمن را نسبت به کشورمان از بین خواهد برد.
ترقی در رابطه با وظیفه حامیان هر دو جریان عنوان کرد: رقابت‌ها تا پای صندوق صورت گرفته و انجام شده است، بعد از این باید رقابت‌ها تبدیل به رفاقت و همکاری برای پیشبرد اهداف نظام و کشور شود و همه باید دست به دست یکدیگر دهند و مطالباتی که مردم کشورمان در دوران انتخابات و تبلیغات انتخاباتی داشته‌اند،تحقق پیدا کند و زمینه امیدواری بیشتر مردم به نظام اسلامی را بتوان فراهم کند .
عضو شورای مرکزی موتلفه اظهار کرد: نباید این رقابت‌ها و مطالبی که در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح شده است به کینه و دشمنی تبدیل شود و زمینه تسویه حساب‌های سیاسی را در آینده فراهم کند.

 

منبع: ایسنا