1

شمارش معکوس 24 ساعته برای دستگیری سارق به عنف در سرخس

سارق به عنف مغازه در شهرستان سرخس کمتر از گذشت 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در تشریح عملیات دستگیری سارق به عنف گفت: در پی تماس مکرر یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف از مغازه‌اش، تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شد.

سرهنگ محسن باقرزاده افزود: پلیس با دریافت این گزارش در محل مورد نظر که مغازه مواد غذایی در بلوار مصلی مشهد سرخس بود اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: مالک فروشگاه در تحقیقات اولیه پلیس اظهار داشت جوانی 25 ساله وارد مغازه شده و با تهدید چاقو ضربه ای به او زده و مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد از داخل مغازه زورگیری کرده و متواری شده است.

سرهنگ باقرزاده تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی سرخس با توجه به سرنخ‌های موجود متهم را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

وی اضافه کرد: با ردزنی های به عمل آمده، کارآگاهان، این فرد شرور که به یکی از روستاهای سرخس گریخته بود را دستگیر کردند. این متهم 25 ساله در تحقیقاات اولیه اظهار داشت به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و برای تأمین هزینه خرید شیشه دست به سرقت زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به این مطلب که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است، گفت: مالکان فروشگاه و مدیران مراکز تجاری باید محل کار خود را به تجهیزات بازدارنده از سرقت مانند دوربین‌های مداربسته، مجهز کنند تا در صورت هرگونه مشکلی پیگیری موضوع از طریق پلیس زودتر انجام شود.