1

رفتار روحانی در انتخابات، ناجوانمردانه بود

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتاری که روحانی در انتخابات ریاست جمهوری انجام داد، رفتاری ناجوانمردانه بود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفرافزود: روحانی در چهار سال قبل وعده‌های بسیاری به مردم داده بود، ولی نتوانست به این وعده‌ها تحقق ببخشد، از وعده دادن گزارش  100 روزه به مردم تا رفع مشکلات متعدد در بحث موضوع برجام.

وی تصریح کرد: برجام مهمترین دستاورد دولت روحانی در چهار سال اخیر بوده به طوری که وی به مردم قول داده بود تا با امضای برجام تمامی تحریم‌های بانکی، اقتصادی و غیره بر طرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: روحانی با وعده‌های خود به مردم در رابطه با برجام مشخص کرد که این صحبت‌ها بر  مبنای خوشحالی بوده؛ این ساده لویی باعث شد در مقابل طرف غربی تحریم‌ها و فشارها را علیه ایران افزایش دهد.

حجت الاسلام  پژمانفر با اشاره به عدم اجرای تعهدات طرف غربی در برجام، گفت: طرف غربی هیچ یک از تعهدات خود را اجرایی نکرد در نتیجه نه تنها هیج یک از مشکلات حل نشد، بلکه بر مشکلات مردم نیز اضافه شد.

وی در رابطه با رفتار روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: روحانی در این دوره می‌خواست بر هر مبنایی شده رئیس جمهور شود به همین دلیل دست به اقدامات هنجار شکنانه علیه نظام کشور زد.

 

منبع: مشهد پیام