1

رئیس جدید اداره امور منابع آب شهرستان خواف معرفی گردید

دومین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 96 به یاد شهید روحانی یاقوتی نژاد و به ریاست فرماندار شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اتفاقیه از خواف؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان خواف با محوریت  معارفه رئیس جدید امور منابع آب شهرستان و افتتاح ساختمان این اداره و بررسی مشکلات شهر ها و  روستاها  در حوزه آب با حضور فرماندار، مدیر عامل آب منطقه ای خراسان رضوی و معاونین مربوطه  برگزار شد.
محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رای و تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
فرماندار خواف افزود: رسیدگی به مشکلات و معضلات شهرستان خواف علی الخصوص در حوزه آب  و جلب رضایت خاطر مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
وی خاطر نشان کرد: منابع آبی در شهرستان محدود است اگر بیش از اندازه استفاده کنیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.
پهلوان نژاد در ادامه با اشاره به بحث نصب کنتور های هوشمند در چاه های کشاورزی خاطر نشان کرد : مدیریت منابع آب چاه های کشاورزی بر عهده خود مالکین است ازطرفی سازمان ها و ادارات ذی ربط منجمله جهاد کشاورزی و آب منطقه ای باید موضوع را به گونه ای مدیریت کند تا کمترین آسیب به محصولات کشاورزی روستائیان وارد شود
فرماندار خواف بیان نمود:  با پیگیری‌های صورت گرفته، نمایندگی اداره امور آب در شهرستان افتتاح و امیدواریم قسمت اعظم مشکلات مردم مرتفع گردد و شاهد بهبود و سامان دهی وضعیت موجود در منابع آب شهرستان خواهیم بود.
در ادامه هر کدام از دستگاههای جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، محیط زیست ، منابع طبیعی ،اداره آبفای شهری و روستایی و … به بیان مشکلات حوزه ی خود  در خصوص منابع آب پرداختند .
در این جلسه خاموشی به عنوان رئیس منابع آب در شهرستان انتخاب و اداره مذکور توسط مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.
گفتنی است پیش از افتتاح نمایندگی مذکور ، کشاورزان مجبور بودند جهت انجام امورات مربوط به چاه های کشاورزی به شهرستان تربت حیدریه مراجعه نمایند ، استقرار نمایندگی امور منابع آب در شهرستان باعث تسهیل و صرفه جویی در وقت و هزینه کشاورزان و مراجعان خواهد شد.

 

منبع: فرمانداری شهرستان خواف