1

دولت فصل جدیدی از عمل به مطالبات را آغاز کند

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور منتخب ضمن درک پیام‌های پنهان و پیدای جامعه در انتخابات اخیر با همت مضاعف و با استفاده از تجربه چهار سال‌ قبل فصل جدیدی از عمل به مطالبات مردم را آغاز کند.
احسان قاضی‌زاده‌هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز گذشته با بیان اینکه مردم پیروز اصلی انتخابات بودند، افزود: مقام معظم رهبری هدایتگر مسیر پیروزی بود و خوشبختانه فرصت حضور برای همه اندیشه‌ها و سلایق فراهم شد. انتخابات اخیر بیانگر مطالبات متراکم در جامعه بود و دو جریان ۲۳ و ۱۶ میلیونی وارد عرصه شدند تا نیاز عینی جامعه مطالبه شود.
این نماینده مجلس حل مشکلات اقتصادی، اشتغال، مشارکت زنان در عرصه سیاسی، خروج از رکود، توجه به پتانسیل نسل جوان و رسیدگی به مشکلات حاشیه نشین‌ها را از مطالبات مردم در این انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای روحانی رئیس‌جمهور منتخب ضمن درک پیام‌های پنهان و پیدای جامعه با کار و تلاش و همت مضاعف و با استفاده از تجربه چهار سال‌ قبل فصل جدیدی از عمل به مطالبات مردم را آغاز کند.
قاضی زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: مکانیزاسیون اراضی کشاورزی، تسریع در پروژه‌های راه سازی، تعیین تکلیف وضع نابسامان صدها تن از کارکنان قراردادی نفت و گاز، عدم بهره برداری از میادین گازی طوس و عطار و پرداخت کمک‌های بلاعوض به زلزله زدگان زلزله اخیر در این منطقه از جمله مطالبات مردم فریمان و سرخس است.