1

توزیع ۵ هزار وعده غذای گرم در گناباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد گفت: با همکاری خیرین و برنامه ریزی‌های صورت گرفته تعداد ۵ هزار وعده غذای گرم در بین محرومان این شهرستان توزیع خواهد شد.

هادی آریان نژاد در مراسم توزیع سبد کالا بین خانواده‌های محرومین شهرستان گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین و نیکوکاران، خانواده‌های تحت پوشش و سایر نیازمندان شهری و روستایی گناباد را با توزیع غذای گرم و بسته بندی سبد غذایی حمایت می کند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده ، امسال توزیع افطاری در ماه مبارک رمضان بین حدود ۵ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان گنابادی انجام و در بیش از ۱۰ روستا سفره افطار برای تمامی اهالی آن روستا پهن خواهد شد.

آریان نژاد به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: با استقبال خوب مردم گناباد تاکنون تعداد ۱۲۰ کودک یتیم صاحب حامی شده اند.

رئیس کمیته امداد امام گناباد با اشاره به توزیع سبد کالا دربین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰۰ سبد کالا نیز در بین محرومین توزیع شده و توزیع ۵۰۰ سبد دیگر در گروه حمایت‌های مردم مومن گناباد است.

آریان نژاد افزود: علاوه بر این، در ایام ماه مبارک رمضان سبدهای کالایی که توسط شهروندانی تهیه می شود برای توزیع در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.