1

انتقال اسناد و وسایل استاد سبزواری به موزه

فرزند ارشد استاد سبزواری با بیان اینکه در حال حاضر آماده هستیم که منزل قدیمی استاد سبزواری در زادگاهش به موزه تبدیل شود، گفت: همه اسناد و وسایل این شاعر انقلابی برای نگهداری در موزه به این شهرستان منتقل می‌شود.

محسن ممتحنی اظهار داشت: استاد سبزواری طی دوران زندگی، خود را وقف ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) کرده است.

وی ادامه داد: استاد سبزواری برای شکوفایی انقلاب اسلامی از دل و جانف تلاش کرد و بسیاری از سختی‌های دوران انقلاب را تحمل کرده است.

فرزند ارشد استاد سبزواری با اشاره به لزوم راه‌اندازی موزه پدر شعر انقلاب در زادگاهش، افزود: منزل قدیمی استاد سبزواری در این شهرستان به وقف عام رسیده، در چهار سال گذشته که بزرگداشتی در سبزوار گرفته شد، مسوولان و بزرگان درخواست کردند، منزل قدیمی استاد سبزواری به عنوان موزه استفاده شود.

ممتحنی بیان کرد: استاد سبزواری پس از درخواست‌های بزرگان برای راه‌اندازی موزه اعلام آمادگی کرد، در حال حاضر نیز آماده هستیم، منزل قدیمی استاد سبزواری در زادگاهش به موزه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی موزه استاد سبزواری نیازمند همکاری و تعامل مسوولان این شهرستان است، متذکر شد: همه اسناد و وسایل استاد سبزواری برای نگهداری در موزه به سبزوار منتقل می‌شود.

فرزند ارشد استاد سبزواری یادآور شد: امیدوارم، مسوولان نسبت به بزرگداشت دیگر شخصیت‌های ارزشمند این شهرستان توجه داشته باشند.

 

منبع: فارس