1

آغار به کار مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی ازمنکر آستان قدس رضوی

مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر آستان قدس رضوی شامگاه چهارشنبه در مراسمی در مرکز پژوهش های این آستان آغاز به کار کرد.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین واجب الهی است و تمام واجبات به واسطه این واجب اقامه می شوند.
حجت الاسلام مهدی حسن زاده افزود: اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود، آن جامعه به سراشیبی سقوط کره و دچار انحطاط می شود.
وی خاطر نشان کرد: بر طبق فرمایش ائمه(ع) اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر طرد شود، مردم آن جامعه به سمت امر به منکر و نهی از معروف سوق خواهند یافت.
وی با بیان اینکه جای خالی مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکنون ملموس و محسوس بوده است، افزود: امید است با افتتاح مرکز آموزش امر به معروف و نهی از منکر؛ احیای این واجب فراموش شده را در سطح جامعه شاهد باشیم.
به گفته وی، حجت الاسلام عزیزی استاد فرهیخته و دارای تجربیات ارزشمند در حوزه امر به معروف و نهی ازمنکر ، به عنوان سکاندار مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی منکر آستان قدس رضوی انتخاب شده است.