1

نظم وآرامش در شعبات انتخابات را ارزشمند دانست

جلسه توجیهی، آموزشی هیئات بازرسین با حضورمحمدعلی نبی پور فرماندار شهرستان گناباد، صادقی معاون فرماندارو اعضای هیات بازرسی در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.
محمدعلی نبی پور فرماندار شهرستان ایجاد نظم و آرامش در برگزاری انتخابات را امری ضروری دانست و تاکید نمود مجریان و ناظرین و بازرسین وظیفه ای جزء برگزاری انتخابات براساس قانون را بدور از دخالت تفکرات سیاسی ندارند.
فرماندارضمن تاکید بر اینکه تمامی افراد کارهای خود را به نحو احسن انجام دهند خاطر نشان کرد:  هر اتفاقی که باعث ایجاد استرس و تنش در بین اعضای شعبه و شهروندان گردد انعکاس آن خارج دراز محیط شعبه مشکلاتی جدی را برای ما بوجود خواهد آورد.
نبی پور مدیریت شعبه را  بر عهده نماینده فرماندار دانست و تصریح کرد: چنانچه تخلفی درشعبه شکل بگیرد بازرس موظف است موضوع را از طریق نماینده فرماندارپیگیری نماید.
وی هم افزایی در بین بازرس، نماینده فرماندار و ناظر را مهم برشمرد و افزود: این تعامل باعث ایجاد نظم در شعبه خواهد شد
فرماندار در انتخابات شوراها روستاهای بالای 20خانوار یک حوزه انتخابیه مستقل می باشد همچنین هر یک از شهرهای گناباد، بیدخت و کاخک نیز حوزه انتخابیه مستقل می باشد  که به همین دلیل انتخابات از اهمیت پیدا می کنداهمیت شوراها به خاطر بحث محلی بسیار مهم است.

 

منبع: فرمانداری گناباد