1

همگام با مشکی‌پوشان

سیاه‌جامگان یا توجه به علاقه بالای مردم خراسان به باشگاه ابومسلم، از استقبال بالای مردمی برخوردار است و همین امر باعث شده تا مخاطبین به دنبال پیگیری وضعیت این تیم برای آماده سازی حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر باشند و امیدوار هستند تا در فصل آینده بر خلاف دو فصل قبل این رقابت ها دیگر نگران سقوط نبوده و آخرین روزها به دنبال بقا نباشند.

 

ستاره‌های سیاه‌جامگان در آستانه جدایی

بسیاری از بازیکنان نامدار تیم فوتبال سیاه جامگان با اتمام قرارداد در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته اند.

اگر چه تیم فوتبال سیاه جامگان در بازی انتهایی لیگ شانزدهم موفق شد با شکست پرسپولیس در خانه و البته به لطف پیروزی استقلال خوزستان در قم مقابل صبا در لیگ برتر برای دومین سال پیاپی در هفته پایانی در لیگ ماندنی شود، ولی آن‌ها همچنان با مشکلاتی مالی که طی فصل با آن روبرو بودند، دست و پنجه نرم می کنند و هرچه زودتر باید فکری برای این شرایط از سوی مدیران باشگاه اندیشیده شود.

در حال حاضر نیمی از قرارداد بازیکنان سیاه جامگان در لیگ شانزدهم پرداخت نشده و همین موضوع باعث ناراحتی و دلسردی بازیکنان این تیم و به خصوص ستارگان آن‌ها شده است؛ ضمن اینکه بسیاری از این بازیکنان با اتمام قرارداد بازیکن آزاد شده اند و به راحتی می توانند تیم خود را ترک کنند.

محمد خانزاده و روح الله سیف اللهی دو بازیکنی هستند که از وضع موجود ناراضی هستند و در صورتی که طی روزهای آتی خبرهای خوش و امیدوارکننده ای به آن‌ها نرسد، از بین پیشنهاداتی که دارند، یکی را انتخاب می کنند و تیمشان را ترک خواهند کرد. بازیکنان دیگر هم اگرچه ممکن است با پیشنهادات وسوسه برانگیز روبرو نباشند ولی با ادامه روند موجود سعی بر ترک تیم خواهند داشت.

باید ببینیم مدیران باشگاه سیاه جامگان که در فکر ادامه همکاری با اکبر میثاقیان هستند، چه فکری برای سر و سامان دادن به اوضاع تیم خود خواهند داشت.

 

تکلیف میثاقیان این هفته مشخص می‌شود

با بازگشت اکبر میثاقیان به مشهد جلسه ای برای تصمیم گیری در مورد آینده او تشکیل خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، اکبر میثاقیان فصل را با تیم بادران آغاز کرد ولی در ادامه از کار بر کنار شد و محمد ربیعی سکان هدایت این تیم دسته اولی را بر عهده گرفت. در ادامه مسئولان سیاه جامگان که با حضور خداداد عزیزی نتیجه های جالبی کسب نکرده بودند، در 8 بازی آخر هدایت تیم خود را به اکبر میثاقیان سپردند و این مربی هم در کمال ناباوری موفق به حفظ تیمی شد که فصل را با مشکلات مالی شدید پشت سر گذاشته بود.

هنوز بازیکنان سیاه جامگان مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند و با توجه به اتمام قرارداد بسیاری از آن‌ها، متقاعد کردن آن‌ها به ادامه حضور در این تیم یکی از مشکلات مدیران باشگاه است.

ضمن اینکه هیئت مدیره باشگاه هفته آینده پس از بازگشت اکبر میثاقیان از کلاس های مربیگری که در تهران در حال برگزاری است، در جلسه ای شرکت خواهند کرد تا در مورد ادامه همکاری با میثاقیان صحبت شود. عباسی مدیرعامل این باشگاه بارها در مصاحبه های خود از علاقه ادامه همکاری با میثاقیان سخن گفته است و باید ببینیم میثاقیان چه شروطی را برای حضور در این تیم مطرح می کند.

 

گلایه های روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن سیاه‌جامگان

بازیکن تیم سیاه جامگان می گوید که همانطور که بازیکنان این تیم در هفته های پایانی با تمام وجود کار کردند، حالا مدیران باید به قول هایی که داده اند، عمل کنند.

روح الله سیف اللهی  که با گل خود در دیدار هفته پایانی برابر پرسپولیس شرایط بقای این تیم را بر عهده داشت، در مورد شرایط این روزهای خود گفت: بعد از یک فصل سخت مثل بازیکن های دیگر در حال استراحت هستم.

وی در خصوص اینکه پیشنهادهایی از تیم های دیگر دارد یا نه، ادامه داد: چند تا پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و باید ببینم شرایط چطور پیش می رود.

سیف اللهی بازیکن سیاه جامگان در پاسخ به سوالی در مورد پرداخت مبلغ قرارداد آن‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما هنوز ۴۰ – ۵۰ درصد از قراردادهای خود را نگرفته اند. ۲،۳ بازی مانده بود به پایان لیگ هم مالک، هم مدیرعامل و هم کادر فنی به ما قول دادند که اگر تیم بماند با بچه ها تسویه کنند ولی الان تیم ما مانده ولی نه تسویه حساب شده و نه پاداشی گرفتیم. امیدوارم پای حرفشان بایستند ولی تا اینجا که قول داده اند ولی عمل نکردند؛ همانطور که از ما انتظار داشتند در هفته های پایانی با تمام وجود بازی کنیم و تیم را نگه داریم، حالا منتظر آن‌ها است تا به قول هایی که داده اند عمل کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اینکه اولویتش در صورت مساعد شدن شرایط ماندن یا ترک مشهد است، اظهار داشت: با اکبر میثاقیان رابطه خوبی دارم و هر تصمیمی بخواهم بگیرم با او مشورت می کنم.