1

شلیک گلوله به سارق کابل‌های تلفن

سارق حرفه‌ای که سابقه کیفری داشت پس از سرقت 70متر سیم و کابل تلفن هنگام فرار از چنگ قانون به ضرب گلوله پلیس زمین‌گیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: درپی گزارش چند فقره سرقت سیم و کابل تلفن در منطقه گلشهر مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم گشت و کنترل نامحسوس کلانتری گلشهر در این ماموریت ضربتی فردی را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند. پلیس برای دستگیری این فرد هنگامی که او قصد سرقت کابل‌های تلفن را داشت، وارد عمل شد اما سارق شب‌رو بدون توجه به دستور ایست ماموان پلیس پا به فرار گذاشت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و ماموران انتظامی پس از طی مسافت دو کیلومتری با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند. متهم که به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بود دستگیر و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

وی تصریح کرد: این سارق خیابانی پس از مداوا با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. ماموران انتظامی در بازرسی از کیسه‌ای که همراه این سارق بود، 70متر سیم و کابل مسروقه کشف کردند. همچنین تحقیقات از این فرد نشان می‌دهد که وی دارای هفت فقره سابقه کیفری بوده است.