1

بادامکی: به احترام سیاه‌جامگان صبر کرده‌ام

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام و با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام.

حسین بادامکی درباره آخرین شرایطش و ادامه حضور در سیاه‌جامگان اظهار کرد: هنوز هیچ خبر جدیدی صورت نگرفته و در جریان نیستم که مدیریت باشگاه چه برنامه‌ای برای فصل آتی دارند. من هم به صورت شخصی به تمریناتم می‌پردازم تا از آمادگی به دور نباشم اما با مدیران باشگاه صحبتی نداشته‌ام.

وی افزود: ابتدا باید وضعیت مطالبات فصل گذشته مشخص شود، از فصل قبل حدودا ۴۵ درصد گرفته‌ایم و ۵۵ درصد باقی‌مانده است. مدیران باشگاه سیاه‌جامگان قول دادند که در صورت بقا مطالبات بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود، امیدواریم که این اتفاق بیفتد. میثاقیان نیز از روز نخستی که به سیاه‌جامگان آمده پیگیر مطالبات بازیکنان بوده و امیدواریم در نهایت این موضوع به سرانجام برسد.

بادامکی درباره صحبتش با سایر تیم‌ها و بررسی پیشنهادهایش خاطرنشان کرد: به احترام سیاه‌جامگان صبر کرده‌ام. به هر حال یک سال در این تیم حضور داشتم و با آن شرایط توانستیم به بهترین خاطرات ممکن دست یابیم. هواداران نیز یک سال حمایت ویژه‌ای داشتند و پس از بقا از من خواستند تا بمانم و گفتند شرایط درست می‌شود. امیدوارم که این اتفاق صورت گیرد.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در رابطه با وضعیت دو تیم مشهدی در لیگ برتر گفت: متاسفانه به اینکه برای بقا در لحظه آخر بجنگیم عادت کرده‌ایم، امیدوارم هر دو تیم مشهدی در فصل آتی روند متفاوتی را در پیش گیرند تا به نتیجه‌ای بهتر برسند.