1

امیدوار به سایر نتایج برای بقا هستیم؛

مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: تمام توان مان را به کار می بندیم تا با بردن امیدوار به سایر نتایج تیم برای بقا باشیم.

محمدرضا عباسی درباره برد سیاه جامگان مقابل ماشین سازی در تبریز و اتفاقات حاشیه ای این بازی گفت: درود به شرف کاظمی که تیمش مردانه مقابل ما بازی کرد، در برخی دقایق بازی ما را تحت فشار گذاشت و حتی موقعیت های جدی گلزنی هم روی دروازه ما ایجاد کردند که تبدیل به گل نشد. داور حتی در دقیقه 97 یک پنالتی هم به سود تیم تبریزی گرفت که شانس آوردیم تبدیل به گل نشد.

با تیم‎های بی‌انگیزه بازی داریم

وی درباره اینکه برخی ها نسبت به نحوه گل نکردن پنالتی توسط بازیکن ماشین سازی تردیدهایی را مطرح کردند، اظهار داشت: این حرف ها خوب نیست که مطرح می شود چون ماشین سازی با همه توان خود و جوانمردانه مقابل ما بازی کرد و این شائبه را از بین برد که ما با تیم هایی بازی داریم که انگیزه ندارند. اگر تردیدی وجود دارد باید در مورد گل اول صبا به نفت باشد که خیلی عجیب بود. امیدوارم همه تیم ها در هفته پایانی لیگ بازی جوانمردانه در دستور کار خود قرارداده و با شرف پا به میدان بگذارند.

عباسی تصریح کرد: ما با همه توان مان برای بردن پرسپولیس پا به میدان می گذریم تا این تیم را در ثامن ببریم. همانطور که در گذشته هم سابقه این کار را داریم. مطمئنم اگر ماشین سازی با همان انگیزه و توان به مصاف سایپا برود این تیم را شکست خواهد داد.

تمام توان‌مان را به کار می‌بندیم

وی افزود: دیدید که پرسپولیس چگونه پس از آنکه 3 بر یک عقب افتاد به بازی برگشت و حتی می توانست برنده بازی باشد. بنابراین ما هم کار سختی مقابل این تیم داریم و تمام توان مان را به کار می بندیم تا با بردن این تیم امیدوار به سایر نتایج تیم برای بقا باشیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره درگیری که بین علی عباسی، مدیر عامل این باشگاه و برخی نیروهای حافظ امنیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پیش آمد، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه قصد داشت از جایگاه vip ورزشگاه به پایین برود و به اعضای تیم منتقل کند که بازیکنان بی جهت کارت نگیرند چون هنوز یک بازی دیگر با پرسپولیس باقی مانده که متاسفانه عوامل نیروی انتظامی مستقر در آن‌جا برخورد خیلی بدی با او داشتند. حتی چیزهای بدی هم به من گفتند. ما حتی فریاد زدیم که سلیمانی، نماینده فدراسیون، این موضوع را حل و فصل کند اما او توجهی نکرد و رفت. واقعا برای او متاسفم.

میثاقیان شناسنامه ابومسلم است

وی درباره اینکه در صورت بقا و یا حتی سقوط آیا اکبر میثاقیان را برای فصل آینده هم حفظ خواهند کرد: با حضور میثاقیان خون تازه ای در تیم سیاه جامگان جریان پیدا کرده، او شناسنامه تیم ابومسلم است و هواداران هم او را خیلی دوست دارند. بعد بازی با پرسپولیس قطعا با او مذاکره می کنیم و هدف ما این است که او را برای فصل آینده حفظ کنیم.

 

گزارشی از مانی پویا