1

آموزش و پرورش پتانسیل برقراری امنیت اجتماعی را دارد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت رویکرد اجتماعی پلیس ضامن پایداری امنیت اجتماعی است.

همزمان با روز معلم سردار بهمن امیری مقدم و جمعی دیگر از مسئولان انتظامی استان با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار کردند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک روز معلم و اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد کرد.

وی با تأکید بر همسویی بیشتر پلیس و آموزش و پرورش در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی گفت: انشالله بایستی کارهای زیادی را انجام داد تا از آسیب‌ها پیش رو پیشگیری کنیم و لحظه ای نباید این فرصت‌ها را از دست داد .

سردار امیری مقدم با اشاره به تعامل خوب پلیس آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: نیروی انتظامی آماده همکاری همه‌جانبه با آموزش مدارس به خصوص در بحث برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی نیز با تقدیر از تعامل خوب پلیس و آموزش و پرورش ، رویکرد نیروی انتظامی را یک رویکرد فرهنگی اجتماعی دانست و گفت بحمدا…. این رویکرد کارکنان خدوم ناجا در تمام حوزه‌های معمولی کاملاً ملموس است.