بیمه ضرورت زندگیست نه کالایی تجملی

مدیر عامل شرکت بیمه ملت در مشهد گفت: بیمه نه یک کالای تجملی بلکه ضرورت زندگیست.
بیمه ملت امروز در حالی پذیرای مدیران ارشد این بیمه و نمایندگی های آن‌ها از سراسر استان بود که با حضور علیرضا ابراهیم‌پور مدیر عامل شرکت در مشهد گشایش یافت. این پنجمین شعبه بیمه ملت در کشور است که پس از 14 سال گذشتن از عمر این بیمه در مشهد افتتاح شده است. ابراهیم‌پور در این‌باره بیان داشت: ما باید سطح ایمن سازی را بالا ببریم، فضا رقابتی نیست و فضایی دوستانه است و نگذاریم تا منافع از صنعت بیمه به جاهای دیگر برود، تا بتوانیم صنعت بیمه را به وضعیت مطلوبش برگردانیم.
وی ادامه داد: امروزه بیمه یک کالای تجملی نیست، بیمه یک ضرورت زندگیست و وظیفه ما در این میان این است که در این زمینه فرهنگ سازی کنیم تا مردم آگاهی کامل پیدا کنند. طبق گزارش کل صنعت بیمه در جهان که مربوط به سال 2016 میلادی است بالغ بر 62 درصد بیمه مردم جهان بیمه زندگی هستند و این آمار بسیار خوبی در سطح دنیاست که در ایران متاسفانه این نرخ تنها 12 درصد است.
ابراهیم پور در رابطه با مالکیت شرکت بیمه و نرخ رشد شرکت گفت: بیمه ملت در چندماهه اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است، رشد خوبی داشتیم و توانستیم سهم بازارمان را افزایش دهیم. با توجه به سیاست‌های شرکت نیازی به راه اندازی شعب در تعداد بالا نیست و مهم مکان‌های حساس و پرتراکم است و جاهایی که بیشتر صنعت فعال است شعبه افتتاح خواهیم کرد و هدف از ایجاد شعبه توسعه فروش نیست بلکه کیفیت شعب و حمایت از نمایندگان جزو اولویت‌های اصلی می‌باشد. بیمه ملت بالاترین رشد را در سه ماهه اول سال 96 داشته که این میزان 136 درصد بوده است و توانستیم 50 درصد میزان خسارتمان را کاهش دهیم. صندوق بازنشستگی کشور عمده سهام شرکت بیمه را خریداری کرده و مالک شرکت وزارت رفاه است. بستر برای همکاری با کارگزاران محترم فراهم است. امروز بیمه ملت توانایی لازم را برای کارهای بزرگ دارد. ما از نظر توانگری مالی رتبه یک را داریم و سرمایه شرکت در حال حاضر 285 میلیارد تومان است که در آینده به 330 میلیارد تومان خواهد رسید.

 

حامد دائمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *