دختر جوان طعمه ای برای سرقت از دو تبعه خارجی در مشهد

پسر ۲۰ ساله و دختری جوان که با همدستی دو دوست خود از دو تبعه خارجی سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

 

چند روز قبل دو تبعه خارجی عرب زبان از مرزهای غربی وارد کشورمان شدند آنها قصد داشتند برای مسافرت زیارتی و سیاحتی به مشهد بیایند. دو تبعه خارجی در اهواز با خانمی آشنا شدند، که ادعا کرد پسر جوانش در مشهد زندگی می‌کند و می‌تواند راهنمای خوبی برای اسکان و استفاده از اماکن زیارتی و تفریحی این شهر باشد.

این زن با پسر خود هماهنگی تلفن کرد و دو تبعه خارجی از طریق هوایی به مشهد سفر کردند. پسر ۲۰ ساله طبق قرار در فرودگاه مشهد منتظر این دو نفر بود. او دو تبعه خارجی را به منزلی در محدوده بلوار طبرسی مشهد برد.

دو روز بعد

پسر جوان با دختر ۳۰ ساله ای دوست شده بود این دختر جوان به خانه محل اسکان دو زائر خارجی رفته و در حال صحبت بودند که ناگهان پسر ۲۰ ساله و دو مرد جوان دیگر وارد خانه شده و معرکه ای به پا کردند که این زن داخل خانه چه کار می کند دو تبعه خارجی از ترس پا به فرار گذاشتند. پسر ۲۰ ساله و همدستانش با سوء استفاده از این موقعیت ۱۵۰۰ دینار، دو حلقه انگشتری گرانقیمت، دو عدد ساعت و گوشی تلفن همراه این افراد، ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک طعمه های خود را سرقت کردند.

شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت

فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت با گزارش موضوع سرقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد .سرهنگ بوستانی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد در این عملیات با توجه به سرنخهای موجود و در کمتر از ۲۴ ساعت متهمان پرونده را دستگیر و اموال سرقتی از آنان کشف شد. وی خاطرنشان کرد: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *