بازدید استاندار خراسان رضوی از عملیات اجرایی ایمن سازی سه راهی شادمهر به کاشمر

استاندار خراسان رضوی، از عملیات اجرایی ایمن سازی سه راهی شادمهر به کاشمر بازدید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد مقدوری در این بازدید گفت: تفاهم نامه ی ایمن سازی این محور بین معاونت عمرانی استانداری، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری، شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهر سازی استان با حضور استاندار در تاریخ 18 آبان ماه سال گذشته به امضا رسید.
وی با بیان این که اجرای این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ افزود: با عنایت به اولویت و ضرورت تسریع در اجرای پروژه ی ایمن سازی این محور و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، تفاهم نامه ی مذکور در راستای تعریض و ایمن سازی محور ورودی  شهر کاشمر حد فاصل ایستگاه پلیس راه تا میدان شهید غلامی به طول 9 کیلومتر منعقد شد.
بر این اساس، اجرای ابنیه ی فنی، تعریض، زیر سازی مسیر تا لایه ی آسفالت با محوریت شهرداری کاشمر است و نحوه ی  تامین اعتبار مورد نیاز به مبلغ 50 میلیارد ریال نیز به شرح زیر می باشد:
اختصاص 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات جرائم رانندگی سال جاری توسط استانداری و تامین اعتبار تا سقف 25 میلیارد ریال از محل تخصیص قیر رایگان یا زمین معوض توسط اداره کل راه و شهر سازی استان.
اتمام عملیات و بهره برداری از پروژه حداکثر تا پایان سال مالی 95 است و هماهنگی مباحث اجرایی و نظارتی نیز برعهده ی اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک  استانداری خواهد بود.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *