اطلسی برای مبارزه با قاچاق کالا در خراسان رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های عضو کمیسیون بر اساس سیاست‌های سال 96، برنامه عملیاتی خود را احصا نموده تا بر اساس این برنامه‌های عملیاتی اطلس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تدوین شود.
سید جواد حسینی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود:

در اقتصاد سه شاخص اصلی تورم، رشداقتصادی و اشتغال وجود دارد و در ایام تبلیغات انتخاباتی مسائل اقتصادی شعار اصلی کلیه کاندیداها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در این ایام بحثی از تورم و کاهش آن نشد، اگرصحبتی از رشد اقتصادی بود نیز رقبای دولت آن را به واسطه فروش نفت می‌دانستند.
حسینی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در دولت تدبیر و امید گفت: در دولت تدبیر و امید علیرغم همه تنگناهای موجود  2 میلیون و 400 هزار شغل ایجاد شد که در نوع خود بی نظیر است.
وی افزود: مبارزه با فساد، اشتغال، محرومیت زدایی، تولید داخلی و شفافیت در عرصه اقتصادی از موارد مطرح شده در ایام تبلیغات بود که همه این موارد به نوعی با رسالت کمسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرتبط می‌باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: دولت کارنامه قابل دفاعی در حوزه قاچاق کالا و ارز دارد و امید است با تلاش همگانی این روند بهتر از گذشته به پیش رود.
حسینی با اشاره به کشفیات استان گفت: ارزش ریالی کشفیات دستگاه‌های کاشف استان در دو ماهه اول سال 96 برابر با 501 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز اداره کل گمرکات استان نسبت به سال قبل 3 درصد کاهش ولی از نظر ارزشی 43 درصد افزایش داشته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *