موفقیت پلیس در ماموریت های متنوع و مختلف


به گزارش صبح امروز سرلشکر «محمد باقري» در آیين صبحگاه ستاد فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي، افزود : ياد و نام شهداي انقلاب اسلامي و به خصوص شهداي نيروي انتظامي و شهداي مرزباني را گرامي مي داريم و خداوند را شاكر هستيم كه در آستانه ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) توفيق یافتيم خدمات و اقدامات و عملكرد نيروهاي مسلح در استان خراسان رضوي را مورد ارزيابي قرار دهيم.


وي تصریح کرد: آنچه در مرزها شاهد بوديم اين كه مرزبانان غيور نيروي انتظامي با حداكثر توان و حرکت رو به جلو و شتابان براي امنيت و انسداد مرزها در تلاش هستند و نيروهاي ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مناطق مرزي شرق كشور حضور فعالانه دارند.

سرلشکر باقري، اظهار کرد: امنيت مطلوب و شايسته در شرق كشور مرهون حضور مقتدرانه نيروي انتظامي و ديگر نيروهاي مسلح است و اميدواريم با تدابير فرمانده مقتدر ناجا و حضور فرماندهان شايسته نيروي انتظامي و مرزباني ان شاء الله شاهد ارتقاء هر چه بیشتر امنيت در خور شان شهروندان عزيز در اين استان و مشهدالرضا بوده و اين لياقت را داشته باشيم كه بهترين امنيت را برقرار سازيم.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، ابراز کرد: امنيت نقش موثري در احساس آرامش شهروندان دارد تا بدون دغدغه و با اطمينان خاطر در  مناطق شرقي كشور به فعاليت بپردازند.

سرلشکر باقري با تشكر از حضور مقتدرانه پليس و مرزبانان در استان خراسان رضوي از خانواده هاي صبور آنان نيز تشكر كرد و مطرح کرد: بدون پشتيباني خانواده‌هاي گرامي نيروهاي مسلح، تلاش ها و مجاهدت نيروي انتظامي تحقق پیدا نمی‌کرد.

گفتنی است در اين مراسم، سردار «محمدكاظم تقوي» فرمانده انتظامي خراسان رضوي در گزارشي به سرلشکر باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار اشتري، فرمانده ناجا و معاونان ستاد كل نيروهاي مسلح خير مقدم گفت.

موفقیت نیروي انتظامي در برخورد با شبكه هاي قاچاق

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در مشهد از اقدامات موفقیت آمیز نيروي انتظامي در كشف و برخورد با شبكه هاي قاچاق و برقراري امنيت، تشكر كرد.

به گزارش صبح امروز سرلشکر «محمد باقري» صبح روز جمعه با حضور در ستاد فرماندهي انتظامي استان از نمايشگاه توانمندي‌هاي پليس خراسان رضوي بازديد كرد.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در حاشيه اين بازديد با مثبت ارزيابي کردن اقدامات، عملكرد و دستاوردهاي پليس در حوزه‌هاي انتظامي و مرزباني خراسان رضوي، گفت: این استان از مهم ترين استان هاي كشور بوده و امنيت‌ آن حائز اهميت بسيار است.

وي با بیان اینکه نيروي انتظامي عملکرد خوبي در بخش هاي مرزباني و انتظامي در اين استان داشته و توفيق‌هاي زيادي نيز به دست ‌آورده است ، تاكيد كرد: در حوزه امنيت بايد اقدامات رو به رشد و قابل ارتقاء داشته و امروز به پشتوانه حضور مقتدرانه پليس و هماهنگي و همكاري ديگر نيروهاي مسلح، امنيت قابل قبولي وجود دارد.

سرلشکر باقري ابراز کرد: اهتمام جدي وجود دارد تا از پليس پشتيباني به عمل آيد و نيروي انتظامي بتواند به وظايف خود به نحو شايسته و مطلوب عمل كند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: مسئله انسداد مرزها موضوع مورد توجه نظام است كه با توجه به مقدورات و اعتبارات در نظرگرفته شده به خوبي پيش مي رود و از آنجا كه مرزهاي كشور ما طولاني است انسداد مرزها زمانبر است.

وي اظهار داشت: اقدامات نيروي انتظامي در كشف و برخورد با شبكه هاي قاچاق و برقراري امنيت موفق و حائز اهميت است اگر چه به لحاظ قرار گرفتن كشورمان در همسايگي نخستین كشور توليد موادمخدر و شرارت هاي آمريكا، ماموريت هاي ما از اهميت و حساسيت هاي بيشتري در دنیا برخوردار مي شود.

سرلشکر باقري در اين بازديد كه فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از معاونان ستاد كل نيروهاي مسلح و فرماندهان عالي رتبه ناجا حضور داشتند، گفت: كشور ما خط مقدم مبارزه با موادمخدر است اما با توجه به تحريم هاي ظالمانه اخير روند اقدامات با آسيب هايي مواجه بوده كه تهديدات آن متوجه كشورهاي اروپايي است.

در ادامه اين بازديد، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح از يگان‌هاي نمونه انتظامي و مرزباني استان خراسان رضوي مستقر در ميدان صبحگاه پليس خراسان رضوي بازديد كرد.

اين در حالي است كه سردار «حسين اشتري» فرمانده ناجا در ادامه از طریق ويدئو كنفرانس در خصوص برنامه ها و اقدامات و طرح هاي پليس در هفته بزرگداشت ناجا به ايراد سخن پرداخت.

روزآمدي و ارتقاء عملكرد نیروی انتظامی در مناطق مرزي يك ضرورت است

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بر اهتمام جدي براي توسعه خدمات و ارتقاء عملكرد نیروی انتظامی در مناطق مرزي كشور تاكيد كرد.

سردار « حسين اشتري » درجلسه جمع بندی نظارت عالی ستادی وارزیابی میدانی از یگان های مستقر در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبريك دهه كرامت گفت: ان شاء اله حضور سرلشکر باقري ،رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح و هيئت همراه مايه خير و بركت و ارتقاء هرچه بيشتر نظم و امنيت در شرق كشور باشد.
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران افزود: نيروي انتظامي بر اساس تدابير و منويات فرمانده معظم كل قوا ماموريت هاي خود را انجام مي دهد و خوشبختانه با حمايت هاي ستاد كل نيروهاي مسلح و روحيه جهادي و تلاش همكاران رشد و پيشرفت خوبي را  در این راستا شاهد بوده ايم.
وي گفت: در استان خراسان رضوي با حضور مقتدرانه فرماندهي انتظامي و فرماندهي مرزباني خراسان رضوي و خراسان جنوبي سعي و تلاش بسيار خوبي صورت گرفته و مصوبات ستاد كل و تدابير بر اساس اولويت هاي مشخص شده انجام مي شود.
فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت روز آمدي، توجه و توسعه اقدامات و عملكرد پليس در مناطق مرزي تاكيد كردو بیان داشت: موضوع انسداد مرزها نيز همان گونه كه رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اشاره کرد به علت گستردگي مرزها زمانبر است و بايد با اهتمام بيشتري وارد ميدان عمل شويم.
وي حاشيه نشيني، اتباع خارجي و جرايم سايبري را از مهم ترين موضوع هاي امنيتي در استان خراسان رضوي دانست كه با تلاش و اقدامات گسترده و تخصصي پليس، گام هاي مثبت و ارزنده اي در رفع این معضلات برداشته شده است.
سردار اشتري درپايان با اشاره به اولويت هاي نيروي انتظامي در سال 98 گفت: اميدواريم با استفاده از ظرفيت هاي موجود، گسترش اشراف اطلاعاتي و هوشمندسازي پليس و ديگر اقداماتي كه در اولويت هاي نيروي انتظامي تاكيد كرده ايم بتوانيم سرباز ولايت و خدمتگزار لايقي براي امنيت مردم باشيم.

خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه در ماموریت های متنوع و برقراری امنیت شاخصه اصلی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه در پوشش ماموریت‌های متنوع و برقراری امنیت را شاخصه اصلی کار پلیس دانست.

به  گزارش صبح امروز سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری » درهمایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در مشهد برگزار شد با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به فرماندهان عالی رتبه ناجا و خانواده های آنها و جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که توفیق حضور در مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) را یافته و در این همایش شرکت کرده اند خیر مقدم گفت.

سردار سرتیپ اشتری افزود :حجم کار در نیروی انتظامی بسیار گسترده و سنگین و سخت است و کارکنان ناجا با روحیه جهادی و انقلابی به وظایف و تکالیف خود عمل می کنند و آنچه محور و پشتیبان موفقیت های روزافزون پلیس در عرصه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است حمایت خانواده عزیز کارکنان انتظامی از آنان است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی
خاطر نشان کرد: امنیت نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور دارد چرا که در نبود امنیت هیچ کاری چه اعتقادی و چه اقتصادی و فرهنگی و … به پیش نمی رود.

فرمانده ناجا گفت:مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات خود به نقش همسران مدیران در موفقیت آنها اشاره داشتند و ما نیز بر این اساس به نوبه خود از
خانواده های این عزیزان تشکر می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات آسیب های اجتماعی و به خصوص آسیب های فضای مجازی در کشور و ضرورت پیش بینی های علمی و پیشگیری آگاهانه از آسیب ها اشاره کرد و گفت:هم کارکنان و فرماندهان عزیز نیروی انتظامی باید در حریم خانواده خود مراقبت صحیح داشته باشند و هم در جامعه باید برای کاهش و پیشگیری آسیب ها نیازمند مراقبت آگاهانه و هوشیارانه هستیم.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی تامین کننده نظم و امنیت در داخل کشور است و در اقصی نقاط کشورمان با خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه برای پوشش ماموریت های متنوع و برقراری امنیت اهتمام و تلاش جدی دارد که این شاخصه اصلی کعر پلیس است‌.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری و عنوان افتخار آمیز«مجاهدان في سبيل ا…» برای کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی فداکارانه و ایثارگرانه به وظایف خود عمل می کنند و در قرن اخیر نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند که فرمانده معظم کل قوا در این رابطه فرمودند نیروی انتظامی خوش درخشید.

سردار اشتری در بخش پایانی اظهارات خود گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا به فرمایش ولی امر مسلمانان جهان ، پلیس در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و این تکلیف مقدس و سنگینی است که اهتمام و جدیت لازمه تحقق آن است. در ابتدای این همایش ،سردار زارعی ، معاون نیروی انسانی ناجا با خیرمقدم به میهمانان ، گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری همایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه ناجا ارائه کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *