فرش‌آرا دوباره در اندیشه صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال فرش آرای مشهد، یکی از تیم‌های با سابقه درفوتسال ایران است و چند سالی است که در لیگ برتر فوتسالبازی می‌کند. این تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفقشدکه مقام سوم مسابقات را بدست آورد و پس از مس سونگونو گیتی پسند اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

این تیم در تلاش است که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظکند که تا اینجای کار موفق بوده است. فرش آرا ابتدا قرارداددروازه بان خود مسعود محمدی را تمدید کرد و به دنبال ویمجید خزایی، محمد پیکان، محمد عیدی، حامد سنایی، کمالکهندل، رحمان سارانی و سروش احمد نیا قرارداد‌های خود را بااین تیم مشهدی تمدید کردند.

*تغییرات در کادر فنی فرش‌آرا

تیم فوتسال فرش آرا پس از تمدید قرارداد با این بازیکنان دستبه تغییراتی در کادر فنی خود زد و مجید مرتضایی را به عنوانسرمربی جدید تیم خود معرفی کرد و او را جانشین محسنحسن زاده سرمربی فصل گذشته خود کرد.

محسن حسن زاده که در فصل گذشته توانسته بود نتایج قابلقبولی را با این تیم کسب کند و حتی توانست در پایان مسابقاتلیگ برتر این تیم را در رده سوم مسابقات لیگ برتر برساند. حالباید در فصل جدید مسابقات لیگ برتر جای خودش را به مجیدمرتضایی فرزند مدیرعامل فعلی این باشگاه دهد.

شاید یکی از مهمترین دلایل انتخاب مرتضایی به جزء مسائلفوق، سابقه مربی گری وی در فرش آرا باشد. مرتضایی پیش ازاین و قبل از حسن زاده و خیبری (سرمربی اسبق فرش آرا)،سابقه سرمربی گری در این تیم را داشته است و حتی نکتهجالبی که می‌تواند در این انتخاب وجود داشته باشد این استکه محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته فرش آرا روزی بهعنوان دستیار مرتضایی در کنار این مربی بر روی نیمکت تیمفرش آرا مشهد نشسته است.

*از 4مربی برنامه خواستیم

مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در باره اهداف این فصلاین تیم گفت: برای فصل جدید از چهار سرمربی برنامهخواستیم که سه نفر برنامه خود را به هیات مدیره ارائه داده‌اند وبا توجه به ملاک‌های باشگاه و شرایط مالی در نهایت با مجیدمرتضایی به توافق رسیدیم.

غلامعلی مرتضایی با بیان اینکه سرمربی این فصل فرش آرامدرک مربیگری A آسیا در فوتبال و مدرک مربیگری سطح دوفوتسال آسیا را دارد و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیادر رشته فوتسال می‌باشد افزود: این مربی دوره های مختلفمربیگری فوتسال را نیز برگزار کرده است.

*هدف ما صعود به پلی‌آف است

وی اظهار داشت: در فصل جدید شاکله اصلی تیم پارسال راحفظ کرده‌ایم و اگر بازیکنی از تیم جدا شده تاکید نخست ما براستفاده از بازیکنان بومی بوده است و هدف نخست ما راه یابیبه مرحله پلی آف است.

وی گفت: با توجه به بازیکن سازی که در رده‌های پایین انجامداده‌ایم برای تیم بزرگسالان خود پشتوانه‌های خوبی داریم وسعی ما استفاده و بروز این استعدادهای بومی در لیگ برتراست.

مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد افزود: دو سه جای خالیهم برای تقویت تیم در نیم فصل و حضور بهتر در مرحله دوملیگ و پلی آف گذاشته‌ایم که بازیکنان درجه یک را به خدمتبگیریم و تیم را قوی‌تر از پارسال وارد مرحله پلی آف کنیم.

وی اظهار داشت: کادر جدید هیات فوتبال و کمیته فوتسالاستان هم جوان و با انرژی هستند و جلسات خوبی با فرش آراداشته‌اند و قول همکاری داده‌اند.

*با فضای فرش‌آرا آشنا هستم

سرمربی جدید تیم فوتسال فرش آرا گفت: پیش از این هم سابقهحضور در تیم فرش آرا را در کارنامه خود دارم و تا دو سالپیش با این تیم بوده‌ام و با فضای این تیم و باشگاه آشناهستم.

مجید مرتضایی افزود: در سال ۱۳۹۵ با تیم امید فرش آرا وسال ۱۳۹۶ با تیم موعود مشهد به مقام قهرمانی لیگ امید دستیافتیم و در سال ۹۴ مقام سوم و در سال ۹۳ نایب قهرمانی لیگامید را با تیم فرش آرا به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه اولویت نخست باشگاه و تیم در فصل پیش رواستفاده از بازیکنان بومی و توان آن‌هاست اظهار داشت: تمرینات تیم را از روز شنبه یازدهم خرداد ماه آغاز می‌کنیم ودوره بدن سازی و کار با توپ را به صورت هم زمان انجامخواهیم داد تا تاخیر در شروع تمرینات را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در فصل جدید به توانایی بازیکنان خود ایمانداشته و شناخت کافی از بازیکنان و توانایی‌های تیم فرش آرادارم.

مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *