صعود به آسیا حق مردم مشهد است

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو، گفت: من هر زمان برای استقلالبه زمین رفتم برای این تیم مهره تأثیرگذاری بودم اما انتظارنداشتم که از سوی آن‌ها مورد فحاشی قرار بگیرم.

بهنام برزای، در خصوص اینکه تیم پدیده شهر خودرو موفق شددر یک رقابت سخت در نهایت شانس زیادی برای گرفتن کسبسهمیه آسیایی داشته باشد، گفت: خدا را شکر می‌کنم که درنهایت پدیده سهمیه آسیا گرفت چرا که این مسأله حق مردممشهد بود. البته برای ما هم خیلی اتفاق بزرگی رخ داد کهتوانستیم این کار را انجام دهیم. من که از اول فصل در پدیدهنبودم اما بچه‌هایی که اینجا بودند می‌گفتند که به دلیل مشکلاتمالی شرایط خیلی سختی داشتند اما در نیم‌فصل دوم و باآمدن حمیداوی مشکلات مالی ما برطرف شد و توانستیم روندخوبی که در نیم‌فصل اول داشتیم را ادامه دهیم.

*کسی فکرش را نمی‌کرد که ما آسیایی شویم

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردی پدیده شهر خودروبتواند در نهایت سهمیه آسیایی بگیرد، ادامه داد: واقعاً افتخاربزرگی برای باشگاه پدیده شهر خودرو رخ داد چرا که شاید بهدلیل مشکلاتی که در نیم‌فصل اول وجود داشت کسی فکرش رانمی‌کرد که ما آسیایی شویم اما با تلاش‌هایی که صورت گرفتموفق شدیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم. این موفقیت به کار فنیخوب تیم که در رأس آن یحیی گل‌محمدی قرار داشت برمی‌گرددو البته باید از نقش مهم مسئولان باشگاه و مالک آن هم اسمببرم چرا که با حمایت‌هایی که صورت گرفت بازیکنان و مربیانبا خیال راحت‌تری به مسائل فنی فکر می‌کردند. امیدوارمساختار این تیم حفظ شود و در نهایت بتوانیم با عبور از مرحلهپلی‌آف به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم چرا که اینمسأله حق مردم مشهد است. مطمئناً تیم‌های آسیایی به مشهدبیایند تماشاگران ما بیشتر می‌شوند و این موضوع به عظمتتیم ما کمک زیادی خواهد کرد.

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه گل‌محمدیسرمربی تیم پدیده شهر خودرو گزینه هدایت تیم امید کشورمانبود، اظهار داشت: من هم شنیدم که گل‌محمدی مدنظر مسئولانتیم امید است و خوشحالم که پدیده شهر خودرو گل‌محمدی راراحت از دست نداد چرا که او مربی بسیار بزرگی است و اگرآقا یحیی از تیم ما می‌رفت نصف تیم از بین می‌رفت. آقا یحییکاملاً به شرایط تیم و بازیکنان آشناست و می‌داند که باید تیمچطور بازی کند اما اگر قرار به آمدن مربی جدید بود او 30 درصد از زمان فصل را از دست می‌داد تا بتواند با شرایط تیمآشنا شود. خوشحالم که گل‌محمدی در پدیده شهر خودرو ماند وباید از مالک باشگاه تشکر کرد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهدبه خیر و صلاح باشگاه ما باشد.

وی در خصوص وضعیت خودش و آینده او با تیم پدیده شهرخودرو تصریح کرد: من قرارداد دارم اما باید صحبت کنیم وببینیم که چه پیش می‌آید.

*دوست ندارم وارد حاشیه شوم

برزای در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها مدعی هستند که از یکتیم خاص در فوتبال ایران حمایت می‌شد و آیا تو چنین نظریداری یا نه، گفت: من دوست ندارم وارد حاشیه شوم اما همهمی‌بینند که وضعیت چطور است. من قضاوت در این باره را بهآن بالای سری و مردم می‌سپارم تا اگر دست پشت پرده‌ای وجوددارد مشخص شود.

وی درباره حمله هواداران تیم استقلال به صفحه شخصی اوبابت گلی که به این تیم زد، افزود: واقعاً خیلی به من فحاشیشد و این فحاشی‌ها اینقدر زیاد بود که مجبور شدم در صفحهشخصی خودم به آن واکنش نشان دهم. من دوست ندارمخانواده‌ام مورد فحاشی قرار بگیرند، به هر حال ما هم خانوادهداریم. من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و برای تیمی که با آنقرارداد دارم باید تمام توانم را بگذارم. نمی‌شود که به یک تیمرفت و بعد کم‌کاری کرد اما من در خانواده‌ام طوری بزرگ شدمکه نان حلال به خانه ببرم و این را از الگوهای خودم و مربیانمیاد گرفتم. همیشه مربیان به من می‌گفتند که با شرافت فوتبالبازی کنم و این چیزهاست که در نهایت می‌ماند.

*همه چیز را روی سر من ریختند

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه شاید بابت گلیکه به استقلال زدی و شانس این تیم برای قهرمانی بعد از باختبه تیم شما کم شد مورد فحاشی قرار گرفتی، افزود: من قبولندارم ما شانسی از استقلال گرفتیم چرا که به جز بازی با تیمما آن‌ها 29 بازی دیگر داشتند اما حالا همه چیز را روی سر منریختند. ما یک بازی مقابل استقلال قرار گرفتیم اما بازی‌هایدیگری هم وجود داشت که آن‌ها می‌توانستند در آن نتیجهبگیرند.

برزای درباره اینکه از هواداران استقلال بابت این مسائل گله‌منداست‌، افزود: من زمانی در استقلال بازی کردم و همه توانم رابرای این تیم گذاشتم اما انتظار نداشتم که این طور موردفحاشی قرار بگیرم. من هر زمان که برای استقلال به زمین رفتمبا همه توان بازی کردم و چه 10 دقیقه و چه بیشتر در زمین بودمسعی می‌کردم مهره تأثیرگذاری باشم و انتظار نداشتم کهاین‌طور به من فحاشی شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *