در تبریز خاطرات خوبی دارم

سرمربی پدیده می‌گوید با اعلام این که خاطرات خوبی در تبریز داشته است گفت هر دو تیم دوست داشتند در روز جمعه به میدان بروند .

در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال پدیده باید در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور سازی تبریز برود در همین ارتباط یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تراکتورسازی گفت: «با توجه به وضعیت جدول، بازی فردا، یکی از بازی‌های مهم تیم به حساب می‌آید، ما تمرینات خوبی داشتیم و می‌دانیم که فردا مقابل تیم خوب و تقویت شده‌ای بازی داریم که نتایج خوبی کسب کرده است. من خاطرات خوبی از تراکتور و مردم تبریز دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و جوانمردانه‌ای باشیم».

او در ادامه گفت: «باتوجه به این که تراکتور بازیکنان خوب و سرشناسی دارد، بازی مقابل این تیم تجربه خوبی برای بازیکنان ما به حساب می‌آید. دژاگه و شجاعی از بازیکنان خوب به لحاظ فنی و اخلاقی به حساب می‌آیند و امیدوارم بازیکنانم بتوانند بهره لازم را از این مسابقه ببرند. امیدواریم این بازی برای هواداران تراکتور هیجان و کیفیت خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود».

گل‌محمدی همچنین افزود: «ما در یارگیری ابتدای فصل چند بازیکن از لیگ یک گرفتیم که همه آن‌ها توانایی خودشان را نشان دادند و هزینه‌ای که برای تیم ما شد در مقایسه با تیم‌های دیگر بسیار کم‌تر بود و فکر نمی‌کنم بیش‌تر از دوازده میلیارد هزینه کرده باشیم. در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی برای پرداخت هزینه داشتیم اما با اراده‌ای که بازیکنان نشان دادند و حمایتی که هواداران داشتند در سخت‌ترین شرایط به کمک ما آمده بودند و آن عاملی شد تا روند خود را حفظ کنیم و خدا را شکر در بین تیم‌های اول جدول هستیم. امیدواریم با کسب امتیازهای لازم جواب حمایت هواداران خود را بدهیم».

سرمربی پدیده با اشاره به زحمت های مهاجری گفت:« افراد زیادی برای تیم پدیده زحمت کشیده‌اند و خود آقای مهاجری نیز زحمات زیادی برای پدیده کشیده است و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی موفق این فصل پدیده در ادامه اظهار داشت:« ما با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم، توقع‌مان این بود که امکانات خوبی در اختیار داشته باشیم و اتفاق خوبی که در باشگاه افتاد آمدن آقای حمیداوی بود. با حضور او عمده مشکلات ما حل شد و اگر او در آن مقطع از ما حمایت نمی‌کرد کار ما به مشکل بر می‌خورد و شاید این تیم تاکنون منحل شده بود و جا دارد از طرف خودم و بازیکنان از او تشکر کنم».

گل‌محمدی افزود: «کار تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود چرا که تیم‌ها شناخت خوبی نسبت به هم دیگر پیدا می‌کنند و ما هم در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان خوبی گرفتیم اما بازیکنان حال حاضر تیم کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند. در طول هفته تمرینات سختی داشتیم و با هدف و تلاش بیش‌تر امیدوارم به هدف‌مان که کسب سهمیه آسیا است برسیم».

او در ادامه درباره زمان بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: «متأسفانه برنامه‌ریزی بازی‌ها خوب نبود و ما نه تنها این بازی بلکه هفته‌های گذشته نمی‌دانستیم با تیم ذوب‌آهن در چه زمانی بازی داریم. این برنامه‌ریزی برای فوتبال ما اصلاً خوب نیست و این خوب نیست چند روز تا شروع مسابقه برنامه‌ها تغییر کند. ما در این فصل حدود چهارصد بلیت‌مان را لغو کردیم. متأسفانه سال بدی را از این بابت پشت سر گذاشتیم. تبلیغات محیطی و حق پخش را که به باشگاه‌ها نمی‌دهند نباید به باشگاه‌ها این‌گونه هم ضربه بزنند. من مربی را سراغ ندارم که از برنامه راضی باشد. این مشکلات زیاد شده است و آقای فتاحی باید فکری به حال این موضوع کند و برنامه‌ریزی‌ها را دقیق‌تر انجام دهد؛ چرا که این موضوع به ماهیت و کیفیت لیگ ضربه می‌زند».

یحیی گل‌محمدی گفت: «هر دو تیم دوست داشتند این بازی روز جمعه برگزار شود و این موضوع به ضرر هر دو تیم شد. این موضوع خواسته مربیان تیم ملی بود که این بازی یک روز زودتر برگزار شود. بازی کردن مقابل هواداران تراکتور سخت است و هدف ما گرفتن سه امتیاز است. تیم ما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای امتیاز بازی می‌کنیم و اگر یک امتیاز هم از تیم تراکتور بگیریم یک برد به حساب می‌آید. با توجه به کیفیت خوبی که تراکتور دارد بازی سختی در پیش داریم اما ما هم از پیش بازنده نیستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم».

2.1 زیر محوری

قوچان‌نژاد: رئیس جدید والیبال مدیریت حاشیه بداند

سرمربی تیم پیام مشهد با بیان اینکه در صورت الزام برای بازی رده‌بندی لیگ حضور خواهند داشت، گفت: کار سخت است اما تیم ملی می‌تواند موفق باشد.

به گزارش ایسنا، جبار قوچان‌نژاد، در مورد خبرهای روزهای اخیر مبنی بر تصمیم دو تیم پیام و کاله برای عدم حضور در بازی رده‌بندی لیگ‌برتر والیبال، توضیح داد: اگر برای حضور در بازی رده‌بندی ملزم باشیم به قانون احترام گذاشته و در این بازی شرکت می‌کنیم چون تابع قانون هستیم، در غیر این صورت با توجه به شرایط موجود تصمیم داریم شرکت نکنیم.

او ادامه داد: پس از آنکه نامه آقای عطایی به دست ما رسید در مذاکرات دو باشگاه به این تصمیم رسیدیم که مقام سوم مشترک را قبول کنیم چون بازی در این دیدار برای هیچکدام از تیم‌ها نتیجه خاصی ندارد و اگر قرار است بازی رده‌بندی برگزار شود بهترین کار ایجاد انگیزه برای تیم‌ها است.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تیم پیام مشهد تمرینات خود را برگزار می‌کند؟ اظهار کرد: صادقانه بگویم خیر. تمرینات ما برگزار نمی‌شود اما اگر نیاز به حضور ما در بازی رده‌بندی باشد تمام قد به قانون احترام گذاشته و در این دیدار شرکت می‌کنیم.

او در خصوص محروم شدن محمد موسوی نیز گفت: این تصمیم واقعاً بی انصافانه بود اما می‌دانیم که همه این تصمیمات ریشه در گزارش ناظر بازی دارد که کاملاً ناجوانمردانه گزارش داده است. اینکه هواداران ورامین از ابتدای بازی تا آخر بازی بر علیه من و موسوی شعار دادند جریمه‌اش فکر نمی‌کنم ۵ میلیون تومان باشد چون هواداران ما در بازی با خاتم تنها یک بسته تخمه را به زمین انداختند که نتیجه آن یک جلسه محرومیت هواداران بود. در ورامین که هم فحش دادند هم وسایل پرت کردند با ۵ میلیون کار را جمع کردند که عجیب است.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد افزود: طبق قانون پس از اتمام بازی ناظر حق ندارد تا آن منطقه از زمین جلو بیاد و موسوی هم چون او را نشناخته بود اندکی او را به عقب راند که فکر نمی‌کنم جریمه‌اش محرومیت در روز پیش از بازی باشد. نمی‌دانم این مسائل از کجا است اما امیدوارم هر چه سریع‌تر به این حرکات غیر حرفه‌ای رسیدگی شود چون زیبنده والیبال ایران نیست.

گزینه دبیری فدراسیون والیبال در مورد شرایط تیم ملی برای موفقیت در سال آینده نیز گفت: کار برای تیم ملی سخت‌تر شده است و باید تلاش زیادی را انجام دهیم تا نتایج خوبی حاصل شود. شاید دیر شده باشد اما همانطور که قبلاً که گفته‌ام هیچ چیز غیر ممکن نیست و با اندکی تلاش بیشتر والیبال می‌توان موفق باشد.

او همچنین در مورد رئیس آینده فدراسیون والیبال نیر توضیح داد: از نظر من رئیسی که می‌آید باید مهم‌ترین موضوع یعنی مدیریت شرایط و خصوصاً حواشی را خوب بلد باشد. بحث دیگری هم که باید به آن توجه کند بحث اسپانسرینگ است که از مهم‌ترین موضوعات برای بازگشت والیبال به روزهای اوج است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *