ناامنی اقتصادی وعملیات تروریستی در لندن

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:عملیات تروریستی لندن ناشی از ناامنی اقتصادی مهاجران جهان سوم است.

جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره حادثه تروریستی در لندن افزود: کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و بریتانیا با حضور های اقلیت های مهاجر از کشورهای خاورمیانه و جهان سوم مواجه هستند که باعث شکاف طبقاتی بسیار زیادی شده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به وقایعی که در خاورمیانه رخ داده و نقش فعالتری که بریتانیا منطقه ایفا می کند چرخش گروه‌های بنیاد گرا از جمله علیه این کشورها دور از انتظار نبود.

وی در خصوص اینکه داعش مسئولیت عملیات تروریستی لندن را بر عهده گرفته است، گفت: داعش، عضو سازمانی ندارد، به عبارتی این گروهک سازمان گسترده نیست بلکه با کمک از فضای مجازی، پخش فیلم و ایجاد فضای احساسی تلاش می کند هر فردی که تحریک می شود را برای انجام عملیات این چنینی آماده کند و او را عضو تشکیلات معرفی می کند.

این نماینده مجلس تاکیدکرد: علت بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز در اروپا و بریتانیا به شرایط نا برابر اقتصادی، نا امنی و فشار خاص فرهنگی مهاجران بر می گردد.

رحیمی جهان آبادی اظهار داشت: ریشه رفتارها و عملیات های تروریستی چند دهه، حضور خارجی ها در اروپا و ناتوانی اروپا در رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی مهاجران است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط، فضایی که داعش ایجاد می کند، اثرات کوتاه مدتی بر رفتار مهاجران جهان سومی به اروپا دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *