حضور پررنگ آسمان در نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

◽️شرکت هواپیمایی آسمان در نهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش میزبان علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مدیران، متخصصان، علاقه‌مندان و … بود.
◽️یکی از بخش‌هایی که در این دوره از نمایشگاه هوایی کیش توسط هواپیمایی آسمان معرفی شد شعبه کامپوزیت بود که با در اختیار داشتن تجهیزات، دستورالعمل‌ها و پرسنل‌های متخصص توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
◽️بازرسی‌های چشمی و ضربه‌ای، تشخیص و بررسی آسیب انواع قطعات کامپوزیتی برای امکان ادامه کار و یا زمین‌گیر شدن، ارائه خدمات 24 ساعته در طول سال، تعمیر، اورهال و بهینه‌سازی انواع قطعات از جمله اقدامات هواپیمایی آسمان در این بخش است.
◽️یکی دیگر از بخش‌هایی که اقدام به معرفی آن شد شعبه ماشین‌کاری شرکت هواپیمایی آسمان بود. این بخش با در اختیار داشتن تجهیزات، دستورالعمل‌ها و پرسنل متخصص توانسته است با بهترین کیفیت خدمات تعمیر انواع جای پیچ، انواع هلی شات، تعمیر ابزار آسیب دیده، طراحی و ساخت انواع قطعات و ابراز موردنیاز را به مشتریان خود ارائه بدهد.
◽️گفتنی است، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت هوایی (ایرشو کیش) در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده و با حضور  100 شرکت داخلی و خارجی از دوشنبه (پنجم آذرماه) آغاز به کار کرد و در روز پنجشنبه (هشتم آذرماه) به کار خود پایان داد.
image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *