تجلیل از کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی های جاکارتا

دوشنبه 23 مهرماه در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، استقبال گرمی از 14 ورزشکار خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شد. در گوشه‌ای مردم ورزشکاران را روی دست بلند می کردند، عده‌ای دیگر سلفی می گرفتند، عده‌ای هم با گل ، شیرینی و لبخندهای گرم به استقبال افتخارآفرینان آمده بودند. مراسم تجلیل از این کاروان با فاصله‌ای کم پنجشنبه 26 مهرماه در سالن هتل جم مشهد برگزار شد. باز  هم همان شور و حال در جریان بود. همان لبخندهای گرم این بار بر لب خانواده ها ، مسئولان و…

در این مراسم استاندار خراسان رضوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، اعضای شورای شهر مشهد و رئیس کمیته ملی پاراالمپیک حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، فرزاد فتاحی،  مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ضمن تشکر از استاندار خراسان‌رضوی، بابت هرچه زودتر برگزار شدن این مراسم، از رشد دو برابری کسب مدال گفت و به مقایسه‌ی دو دوره مسابقات آسیایی و پاراآسیایی پرداخت: ما در مسابقات آسیایی 2014 در اینچه اون 4 نفر اعزامی داشتیم و 3مدال کسب کردیم. در حالی که در مسابقات 2018 در جاکارتا تعداد ورزشکاران اعزامی ما به 21 نفر افزایش پیدا کرد و تعداد مدال ها هم دو برابر شد. در مسابقات پاراآسیایی 2014 تعداد نفرات اعزامی از خراسان‌رضوی 17 نفر بود و در مجموع این 17 نفر 7 مدال گرفتند. امسال تعداد نفرات 21 نفر بود در حالی که 22 مدال کسب کردیم.

وی افزود: بخشی از این موفقیت ها به دلیل زیرساخت های ورزشی خوبی است که در استان جریان دارد و ما امیدواریم این خدمات در بحث ورزش جوانان مستدام باشد. امسال علی‌رقم مشکلات اقتصادی موجود دولت برای توسعه‌ی این زیرساخت ها هزینه‌های خوبی را درنظر گرفته است. خوشبختانه حدود 60 میلیارد تومن برای پیشرفت اعتبار عمرانی این فضای ورزشی داریم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان عنوان کرد: ما تا پایان آبان ماه سه پروژه‌ی ورزشی را در استان خراسان‌رضوی افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: استادیوم ورزشی تربت حیدریه، سالن ژیمناستیک شهر مشهد  و یک پیست اختصاصی دو و میدانی در مجموعه شهید بهشتی. انشا… پروژه‌های خوب دیگری راهم در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

شما نماد توانمندی ، قوت و قدرت یک  ملت هستید

علیرضا رشیدیان استاندار استان ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه‌ ورزشکاران حاضر در مراسم و درود به همه مسئولین ورزشی گفت: شما کار بزرگی کردید. در این شرایط که کشور ما با فشارهای اقتصادی و سیاسی مواجه است ، توانستید دل مردم را شاد کنید. نشان دادید که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی توسعه این کشور را بگیرید.

وی افزود: این ملت همیشه با انگیزه است و میل به سکوهای بالاتر دارد. شما نماد توانمندی ، قوت و قدرت یک  ملت هستید. نشان دادید که یک ملت وقتی اراده کند بر هرچیزی فائق می‌آید. در مسابقاتی که دیگران با امکانات پیشرفته تر در میدان حاضر شدند شما ثابت کردید که درهر شرایطی می‌توان پیروز میدان بود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: غرض از این مراسم دادن هدیه و… نیست بلکه این گونه جلسات معنایش این است که مردم ما قدردان افتخارآفرینان هستند و زحمات و تلاش های شما در جامعه‌ی ما دیده می شود. مردم این همت ها را فراموش نمی‌کنند و نام شما در صفحه افتخارات این ملت ثبت و ضبط خواهد شد. شما جدا از اینکه اهل کاروان ایران بزرگ بودید ، از استانی که منتسب به امام مهربانی هاست هستید و یک بار معنوی خوب برای این کاروان داشتید. در آخر امیدواریم شما همیشه عقاب‌ها ، شاهین‌ها و بازهایی باشید که در همه میادین روز به روز افتخارات بیشتری را به چنگ می‌آورید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *