تفتیان: تجربه حضور در مسابقات کشورهای اسلامی را نداشتم!

دونده سرعتی کشور گفت: اگر برق ورزشگاه در مسابقات کشورهای اسلامی قطع نشود، مدال می‌گیرم!

«حسن تفتیان» پس از قهرمانی در نخستین مسابقه‌اش در سال جاری و حواشی قطعی برق ورزشگاه افزود: پیش از مسابقه دوستان می‌خواستند به ما لطف کنند و دائم می‌گفتند برق قطع شده و احتمال دارد تلویزیون مسابقه تو را نشان ندهد، در حالی که من اصلا به فکر پخش شدن مسابقه‌ام نبودم و نگرانی‌ام این بود که دستگاه ثبت رکورد کار نکند. دوی 100 متر ماده است که یک صدم باد هم تاثیرگذار است و حال چه برسد به اینکه دائما بگویند که برق قطع شده است.

تمریناتم را تغییر نداده بودم

وی در مورد عملکردش گفت: به عنوان اولین مسابقه خوب بود، چون من با برنامه خودم پیش می‌رفتم. اصلا تمریناتم را تغییر نداده بودم و حتی دو روز قبل وزنه زده بودم. با توجه به اینکه قرار بود به فرانسه بروم گفتم یک مسابقه هم اینجا بدهم. تا شروع بازی‌های کشورهای اسلامی در فرانسه هستم و از آنجا به باکو خواهم رفت.

امید داریم که مدال بگیریم

ملی پوش دوی سرعت ایران در مورد کشورهای اسلامی عنوان کرد: تاکنون تجربه حضور در این مسابقات را نداشته‌ام، اما شنیدم که چند کشور عربی دوندگان خارجی را استخدام کرده‌اند. ما هم تمرین کرده‌ایم و امید داریم که مدال بگیریم، البته اگر برق‌ها قطع نشود! خود من در 100 متر و دوی 4 در 100 متر خواهم دوید.

تفتیان با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داد: سعی می‌کنم بعد از کشورهای اسلامی چند مسابقه دیگر بدهم تا با قدرت در قهرمانی آسیا حاضر شوم، آن چیزی که مسلم است اینکه در باکو به مرز آمادگی نخواهیم رسید.

سریعترین دونده کشورمان در مورد قهرمانی جهان اظهار داشت: ورودی این رقابت‌ها برای 100 متر 10.12 ثانیه است و امیدوارم زودتر رکورد ورودی را بگیرم تا با تمرکز بیشتر کارم را ادامه دهم.

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
31 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *